Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Освітні контексти конструктивізму (огляд конференції 16-17 березня 2017 року, Щецинський університет, Польща)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончаренко, О. А.
dc.date.accessioned 2020-06-04T14:33:26Z
dc.date.available 2020-06-04T14:33:26Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гончаренко, О. А. Освітні контексти конструктивізму (огляд конференції 16-17 березня 2017 року, Щецинський університет, Польща) / О. А. Гончаренко // Філософія освіти. Philosophy of Education : науковий часопис / Інститут вищої освіти НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2017. – № 2 (21). – C. 162-168. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/29274
dc.description.abstract Здійснено огляд конференції «Освітні контексти конструктивізму», проведеної кафедрою загальної дидактики Інституту педагогіки Щецинського університету (Республіка Польща) 16-17 березня 2017 року. Звернено увагу на пов’язаний із багатоаспектністю конструктивізму міждисциплінарний характер роботи конференції та його спрямованість на розгляд stricte дидактичної проблематики. Дискусія учасників конференції вкотре засвідчує нагальність змін в освіті, які проте мають зважати й на опозиційні щодо конструктивізму думки. ua
dc.description.abstract Осуществлен обзор конференции «Образовательные контексты конструктивизма», проведенной кафедрой общей дидактики Института педагогики Щецинского университета (Республика Польша) 16-17 марта 2017 года. Обращено внимание на связанный с многоаспектностью конструктивизма междисциплинарный характер работы конференции и его направленность на рассмотрение stricte дидактической проблематики. Дискуссия участников конференции в который раз подтверждает необходимость изменений в образовании, которые в тоже время должны учитывать и оппозиционные относительно конструктивизма мысли. ua
dc.description.abstract A review of the conference «Educational Contexts of Constructivism», which was organized by the Department of General Didactics at the Institute of Pedagogy of the Szczecin University (Republic of Poland) on March 16-17, 2017, is presented. The attention is drawn to the interdisciplinary nature of the conference work and its focus on the consideration of the strict didactic issues associated with the multidimensionality of constructivism. The discussion of the participants confirms the urgency of changes in education, which, however, should be taken into account in opposition to the constructivism of thought. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject конференція ua
dc.subject конструктивізм ua
dc.subject освіта ua
dc.subject дидактика ua
dc.subject кафедра загальної дидактики Інституту педагогіки Щецинського університету (Республіка Польща) ua
dc.subject конференция ua
dc.subject конструктивизм ua
dc.subject образование ua
dc.subject кафедра общей дидактики Института педагогики Щецинского университета (Республика Польша) ua
dc.subject conference ua
dc.subject constructivism ua
dc.subject education ua
dc.subject didactics ua
dc.subject department of general didactics of the Institute of pedagogics of Szczecin University (Republic of Poland) ua
dc.subject.classification 37.013.73 ua
dc.title Освітні контексти конструктивізму (огляд конференції 16-17 березня 2017 року, Щецинський університет, Польща) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу