DSpace at library NPU Dragomanova » Міждисциплінарні дослідження складних систем » Номер 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28942
Title: Цифрові технології маркетингових комунікацій у стратегіях малого підприємства
Other Titles: Digital technologies of marketing communicationsin small enterprise strategies
Authors: Каїра, Зоя
Ващенко, Олександр
Ващенко, Ольга
Keywords: цифрові технології
маркетинг
стратегія
мале підприємство
витрати
аналіз беззбитковості
прибуток
digital technology
marketing
strategy
small business
costs
break-even point
profit
Issue Date: 2020
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Каїра, З. Цифрові технології маркетингових комунікацій у стратегіях малого підприємства / З. Каїра, О. Ващенко, О. Ващенко // Мiждисциплiнарнi дослiдження складних систем = Interdisciplinary Studies of Complex Systems : [збірник наукових праць]. - Київ : Вид-во НПУ iменi М. П. Драгоманова, 2020. - Номер 16. - C. 63-71.
Abstract: Встановлено, що конкурентоспроможність малого підприємства (МП) залежить від використання ефективних маркетингових комунікаційних стратегій. Показано, що успішний розвиток і адміністрування маркетингових комунікацій вимагають слушних цифрових навичок і зусиль для розробки стратегії МП. Автори інтегрують особливості сучасних тенденцій в стратегії цифрових маркетингових комунікацій малого бізнесу. Поширено аналіз фінансової беззбитковості для процесу управління витратами на маркетингові комунікації. Такий підхід дозволяє вдосконалити стратегії цифрових маркетингових комунікацій МП для успішної роботи на конкурентному ринку.
It is established that SME’s competitiveness depends on using effective marketing communication strategies. It is shown that successful development and administration of marketing communications requires appropriate digital skills and efforts to develop SME strategy. The authors integrate the features of current trends into SME marketing communication strategies. The financial break-even analysis is extended for the process of cost managing for marketing communications. This approach allows improvement using digital marketing communications by small businesses for successful operation in a competitive market.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28942
Appears in Collections:Номер 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kaira_Vashchenko_Vashchenko.pdf494.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.