DSpace at library NPU Dragomanova » Соціальна робота в Україні: теорія і практика » 2014 рік » № 1-2 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28930
Title: Розвиток обдарованої дитини в позашкільній освіті: проблема визначення
Authors: Яременко, Л. Л.
Keywords: людина
учень
освіта
культура
виховання
человек
ученик
образование
воспитание
people
student
education
culture and education
Issue Date: 2014
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Яременко, Л. Л. Розвиток обдарованої дитини в позашкільній освіті : проблема визначення / Л. Л. Яременко // Соціальна робота в Україні : теорія і практика : науково-методичний журнал. - 2014. - N 1/2. - С. 122-131.
Abstract: У статті аналізуються підходи до визначення місця та ролі позашкільної освіти у розвитку обдарованої дитини. Розкривається, що вона забезпечує систематизованими знаннями про культуру, природу, людину, суспільство їх застосування на практиці, опанування вміннями та навичками творчої діяльності.
В статье анализируются подходы к определению места и роли вне-школьного образования в развитии одаренного ребенка. Раскрывается, что она обеспечивает систематизированными знаниями о культуре, природе, человеке, обществе их применение на практике, овладения умениями и навыками творческой деятельности.
This article analyzes the approaches to the place and role of adult education in the development of the gifted child. Reveals that it provides a systematic knowledge of the culture, nature, people, society, their application in practice, acquiring skills and habits of creative activity.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28930
Appears in Collections:№ 1-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yaremenko L.pdf139.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.