Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Виховання толерантності у школярів в умовах полікультурного суспільства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довбенко, С. Ю.
dc.date.accessioned 2020-05-21T07:39:11Z
dc.date.available 2020-05-21T07:39:11Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Довбенко, С. Ю. Виховання толерантності у школярів в умовах полікультурного суспільства / С. Ю. Довбенко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” , 2020. – Вип. 20 (2). – С. 33-44. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28865
dc.description.abstract Розглянуто полікультурне виховання як процес створення умов для формування у школярів світоглядної установки на конструктивну співпрацю шляхом залучення до етнічної, рідної та світової культур, розвиток на цій основі планетарної свідомості, формування готовності і вміння жити в багатонаціональному суспільстві. Процес виховання толерантності школярів в умовах полікультурного освітнього середовища розглянуто в трьох аспектах: оволодіння певною філософією толерантності як цінністю; культура толерантної свідомості; ставлення до відповідної дійсності, що втілюється в реальній поведінці. Умовами ефективності виховання толерантності школярів в умовах полікультурного суспільства визначено: багатокультурний зміст навчально-виховного процесу; організація толерантного середовища, що забезпечує толерантну взаємодію суб’єктів освітнього процесу; використання інтерактивних, особистісноорієнтованих, рефлексивних і діалогових технологій, спрямованих на розвиток толерантних якостей школярів; розвинені толерантні якості особистості педагога та його компетентність в питанні виховання толерантності. ua
dc.description.abstract Polycultural education is considered as a process of creating conditions for schoolchildren to develop a worldview setting for constructive cooperation by engaging in ethnic, native and world cultures, developing planetary consciousness on this basis, forming readiness and ability to live in a multinational society. The process of education of tolerance in schoolchildren a multicultural educational environment is considered in three aspects: acquiring a particular philosophy of tolerance as a value; culture of tolerant consciousness; attitude to the appropriate reality that is embodied in real behaviour. The conditions for the efficiency of education of tolerance in schoolchildren in the context of a multicultural society are: multicultural content of the educational process; organization of a tolerant environment that ensures tolerant interaction between the subjects of the educational process; the use of interactive, personalityoriented, reflexive and dialogic technologies, which are aimed to develop the tolerant qualities of schoolchildren; developed tolerant qualities of the teacher’s personality and his/her competence in the issue of education of tolerance. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject толерантність ua
dc.subject виховання ua
dc.subject полікультурне виховання та освіта ua
dc.subject школярі ua
dc.subject навчальні заклади ua
dc.subject tolerance ua
dc.subject education ua
dc.subject polycultural education and education ua
dc.subject schoolchildren ua
dc.subject educational institutions ua
dc.subject.classification 371.48+306+155.2 ua
dc.title Виховання толерантності у школярів в умовах полікультурного суспільства ua
dc.title.alternative Education of tolerance in schoolchildren in the context of a polycultural society ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу