Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх молодших спеціалістів із правознавства засобами інтерактивних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Келемен, Р. Ю.
dc.date.accessioned 2020-04-22T12:00:07Z
dc.date.available 2020-04-22T12:00:07Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Келемен Р. Ю. Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх молодших спеціалістів із правознавства засобами інтерактивних технологій / Р. Ю. Келемен // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 71. – С. 129-132. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28256
dc.description.abstract В умовах сьогодення існує гостра необхідність у радикальній трансформації соціальної юриспруденції та реалізації принципово нових підходів до здійснення фахової підготовки майбутніх молодших спеціалістів з правознавства. Оптимальним шляхом для реалізації такого завдання є спрямованість вектора правничої освіти до професійного навчання майбутніх молодших спеціалістів з правознавства засобами інтерактивних технологій, детермінуючи їхню здатність до відтворення норм і правил юридичної професії. Заклад освіти юридичного профілю як інструмент змін, індикатор правового життя держави в умовах сьогодення отримує замовлення на правознавця, здатного успішно й ефективно вирішувати професійні завдання будь-якого рівня складності. У статті розкрито сучасну ситуацію розвитку юридичної освіти в умовах зростаючих вимог до сучасного фахівця. Сукупність спеціальних педагогічних заходів, спрямованих на формування професійної компетентності майбутніх молодших спеціалістів з правознавства у процесі фахової підготовки засобами інтерактивних технологій, є структурно-функціональною моделлю, яка відображає цілісний, поліструктурний та синергійний характер юридичного освітнього процесу. Розроблена й науково обґрунтована модель містить мету та завдання, принципи, зміст, компонентну структуру феномену, який досліджується, педагогічні умови, зміст, форми й методи підготовки майбутніх правників; критерії та рівні професійної компетентності майбутніх молодших спеціалістів з правознавства та кінцевий результат – сформованість професійної компетентності. Результат реалізації авторської моделі як фундаментальної стратегії змін, глибоке осмислення та розв’язання проблеми формування професійної компетентності майбутніх молодших спеціалістів з правознавства у процесі фахової підготовки засобами інтерактивних технологій надає можливість створити оптимальне освітнє середовище формування та розвитку сучасного правника-професіонала. ua
dc.description.abstract Today, there is an urgent need for a radical transformation of social jurisprudence in general, and for the implementation of fundamentally new approaches to the vocational training of future junior specialists in law, in particular. The optimal way for realization of such task is direction of vector of legal education by means of interactive technologies, determining their ability to reproduce the rules and regulations of the juridical profession. After all, the institution of education of the juridical profile as a tool for change, an indicator of the legal life of state in the nowadays conditions receives an order for a lawyer who is able to successfully and effectively solve professional tasks of any level of complexity. The article deals with the modern situation of development of legal education in the conditions of growing requirements to modern specialist. The complex of special pedagogical activities, directed on the formation of professional competence of future junior specialists in law in the process of vocational training by means of interactive technologies, presents a structural-functional model, which reflects the holistic, multi-structural and synergistic nature of the legal educational process. The developed and scientifically substantiated model contains purpose and tasks, principles, content, component structure of the studied phenomenon, pedagogical conditions, essence, forms and methods of training of future junior specialists in law and the final result – the formation of professional competence. The result of implementation of author’s model as a fundamental strategy of changes, deep understanding and resolution of the problem of formation of professional competence of future junior specialists in law in the process of vocational training by means of interactive technologies gives the opportunity to create optimal educational environment of formation and development of modern lawyer-professional. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject підготовка майбутніх молодших спеціалістів з правознавства ua
dc.subject інтерактивні технології ua
dc.subject структурно-функціональна модель ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject педагогічне моделювання ua
dc.subject training of future junior specialists in law ua
dc.subject interactive technologies ua
dc.subject structural-functional model ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject pedagogical modeling ua
dc.subject.classification 378.1:34 ua
dc.title Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх молодших спеціалістів із правознавства засобами інтерактивних технологій ua
dc.title.alternative Structural-functional model of training of future junior specialists in law by means of interactive technologies ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу