Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інноваційні підходи у фаховій підготовці майбутніх менеджерів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончар, Л. В.
dc.date.accessioned 2020-04-15T19:04:23Z
dc.date.available 2020-04-15T19:04:23Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гончар Л. В. Інноваційні підходи у фаховій підготовці майбутніх менеджерів / Л. В. Гончар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 71. – С. 70-74. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28173
dc.description.abstract Проаналізовано проблему формування професійної культури майбутнього менеджера. Розкрито сутність понять «інноваційний процес», «освітня інновація», «навчальний інноваційний процес», «професійна культура», «професійна культура менеджера» з точки зору різних наукових підходів. Автор визначає поняття «освітні інновації», яке розглядається як складний цілеспрямований процес впровадження, засвоєння, використання та поширення у навчальній діяльності нових ідей, замовлень, звичаїв, методів, прийомів, технологій, механізмів, систем, структури, явища тощо з метою забезпечення його стабільності, підвищення ефективності та розвитку в ринкових умовах. Рівні новизни: висвітлюється абсолютна новизна, локально абсолютна новизна, умовна новизна, суб’єктивна новизна. Охарактеризовано сутність освітніх нововведень у формуванні професійної культури майбутніх менеджерів. Науково обґрунтована класифікація освітніх інновацій за сферою впровадженн – науково обґрунтована; спосіб виникнення; обсяг та глибина інноваційного процесу; основою, на якій вони з’являються, є нововведення; масштаб конверсій; інноваційний потенціал; залежно від позиції свого попередника; місця походження; рівень очікувань, прогнозування та планування; області педагогічних знань тощо. Виокремлюють компоненти педагогічних інновацій у формуванні професійної культури майбутніх керівників. Найбільш пріоритетні напрями навчання менеджерів із впровадженням серед них інноваційних технологій: навчання з розробки модулів, інформаційно-комунікаційні технології, бізнес, психоекономічні, інтелектуальні тренінги, ділові ігри, тренінги, мозковий штурм, ігри для об’єднання, де виявляються конфлікти та критичні ситуації в командах. ua
dc.description.abstract The problem of forming the professional culture of the future manager is analyzed in the article. The essence of the concepts of «innovation process», «educational innovation», «educational innovation process», «рrofessional culture», «professional culture of the manager» from the point of view of different scientific approaches is revealed. The author defines the concept of «educational innovation», which is considered as a complex, purposeful process of implementation, assimilation, use and dissemination in the educational activity of new ideas, orders, customs, methods, techniques, technologies, mechanisms, systems, structures, phenomena, etc., for the purpose ensuring its stability, improving efficiency and development in market conditions. Levels of novelty: absolute novelty, locally absolute novelty, conditional novelty, subjective novelty are covered. The essence of educational innovations in forming the professional culture of future managers is characterized. Scientifically substantiated classification of educational innovation by: sphere of introduction is scientifically substantiated; the way of occurrence; the volume and depth of the innovation process; the basis on which they appear are innovations; the scale of conversions; innovative potential; depending on the position of its predecessor; places of origin; the level of expectations, forecasting and planning; areas of pedagogical knowledge, etc. The components of pedagogical innovations in the formation of professional culture of future managers are distinguished. The most priority directions of training of managers with introduction of innovative technologies among them: module-development training, information and communication technologies, business, psycho-economic, intellectual trainings, business games, coaching trainings, brainstorming, games for teaming of non-standard teams conflict and critical situations are revealed. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інновації ua
dc.subject майбутні менеджери ua
dc.subject освітня інновація ua
dc.subject професійна культура ua
dc.subject educational innovation ua
dc.subject future managers ua
dc.subject professional culture ua
dc.subject innovation ua
dc.subject.classification 378.1:379.85 ua
dc.title Інноваційні підходи у фаховій підготовці майбутніх менеджерів ua
dc.title.alternative Innovative approaches in the professional training of future managers ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу