Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель використання iнтерактивних технологiй у процесi навчання фармацевтичної термінології, ботанічної і хімічної номенклатур майбутніх магістрів фармації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Благун, С. С.
dc.date.accessioned 2020-04-11T08:03:20Z
dc.date.available 2020-04-11T08:03:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Благун С. С. Модель використання iнтерактивних технологiй у процесi навчання фармацевтичної термінології, ботанічної і хімічної номенклатур майбутніх магістрів фармації / С. С. Благун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 71. – С. 12-16. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28083
dc.description.abstract Досліджується використання інтерактивних технологій у процесі навчання фармацевтичної термінології, ботанічної і хімічної номенклатур майбутніх магістрів фармації на занятті з латинської мови. Наведена сутність поняття «інтерактивний», що характеризує інтерактивні технології як «активні» та ті, що передбачають «взаємодію, співпрацю». Розроблена модель використання інтерактивних технологій та проаналізовані її структурні елементи поетапно. Визначена дидактична мета на етапі мотивації; на етапі повідомлення теми та очікуваних результатів; на етапі надання необхідної інформації; на етапі інтерактивних вправ; на етапі підбиття підсумків та оцінювання заняття. Виокремлені інтерактивні технології, які можуть бути використані у процесі навчання фармацевтичної термінології, ботанічної і хімічної номенклатур майбутніх магістрів фармації: «мозковий штурм», «метод кооперативного навчання», «евристична бесіда», «мікрофон», «метод проектів», «метод незакінченого речення», «командна гра», «карусель», «килимок ідей» та ін. З’ясовано, що інтерактивні технології мають невід’ємний компонент – комп’ютерні технології, тому доцільним є використання різних програмно-технологічних навчальних комплексів, а також поєднання на занятті з латинської мови елементів «змішаного навчання». Автор зазначає, що рефлексія є важливим моментом інтерактивного навчання, оскільки вона надає студентам можливість усвідомлювати способи реалізації поставленої мети, а також допомагає викладачу побачити рівень навчальних досягнень студентів, відображає рівень сформованої професійної термінологічної компетентності. Навички правильного вживання професійних термінів відображають рівень фахової підготовки спеціаліста. ua
dc.description.abstract The article deals with the use of interactive technologies in the process of teaching pharmaceutical terminology, botanical and chemical nomenclature of future pharmacists in Latin lessons. The essence of the concept of «interactive» is described, which characterizes interactive technologies as «active» and those that imply «interaction, cooperation». The model of using interactive technologies has been developed and its structural elements have been analyzed at stages. The didactic aim has been determined at the following stages: at the motivation stage, at the stage of reporting the topic and expected results, at the stage of providing the necessary information, at the stage of interactive exercises, at the stage of summarizing and evaluating the lesson. Interactive technologies that can be used in the process of teaching pharmaceutical terminology, botanical and chemical nomenclature of future pharmacists have been distinguished: «brainstorming», «the method of cooperative learning», «heuristic conversation», «microphone», «the method of incomplete sentences», «team game», «carousel», «the range of ideas» and others. It has been highlighted that interactive technologies have an integral component – computer technologies, so it is advisable to use different software and technological training complexes. It is recommended to combine elements of «blended learning» in Latin lesson. The author notes that the reflection is an important element of interactive learning because it provides students with the opportunity to realize the goals, and helps the teacher to see the level of academic achievement of students, reflects the level of professional terminological competence. The skills of correct use of professional terms reflect the level of professional training of a specialist. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject модель ua
dc.subject інтерактивні технології ua
dc.subject рефлексія ua
dc.subject фармацевтична термінологія ua
dc.subject ботанічна номенклатура ua
dc.subject хімічна номенклатура ua
dc.subject термінологічна компетентність ua
dc.subject магістр фармації ua
dc.subject model ua
dc.subject interactive technologies ua
dc.subject reflection ua
dc.subject pharmaceutical terminology ua
dc.subject botanical nomenclature ua
dc.subject chemical nomenclature ua
dc.subject terminological competence ua
dc.subject master of pharmacy ua
dc.subject.classification 37.091.2:658.512[58+54](001.4) ua
dc.title Модель використання iнтерактивних технологiй у процесi навчання фармацевтичної термінології, ботанічної і хімічної номенклатур майбутніх магістрів фармації ua
dc.title.alternative The model of using interactive technologies in the process of teaching pharmaceutical terminology, botanical and chemical nomenclature of future pharmacists ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу