DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) » Випуск 1 (121) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28001
Title: Науково-педагогічні аспекти фізичної реабілітації в системі фізичного виховання студентів закладів вищої освіти України
Authors: Павленко, В. О.
Павленко, Є. Є.
Павленко, Т. В.
Keywords: фізичне виховання
фізична реабілітація
компетентність
физическое воспитание
физическая реабилитация
компетентность
physical education
physical rehabilitation
competence
Issue Date: 2020
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Павленко, В. О. Науково-педагогічні аспекти фізичної реабілітації в системі фізичного виховання студентів закладів вищої освіти України / В. О. Павленко, Є. Є. Павленко, Т. В. Павленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 1 (121). - С. 87-89.
Abstract: У статті обґрунтовано науково-педагогічні аспекти підготовки фахівця з фізичної реабілітації в системі закладу вищої освіти. Визначена суспільна значимість діяльності кваліфікованого фахівця у його практичному застосуванні знань і навичок оздоровчо-реабілітаційних технологій при відновлені та збереження здоров’я пацієнта. Мета роботи. Дослідити впровадження в навчальний процес закладів вищої освіти науково-методичної бази підготовки та рівня компетентності фахівця з фізичної реабілітації. Методологія. У роботі використано комплекс взаємодоповнюючих методів у відповідності до поставленого завдання. Проведено аналіз навчальної програми дисципліни «Фізична реабілітація» закладів вищої освіти. Проаналізовано наукову спеціальну літературу з проблем застосування засобів фізичної культури з комплексного відновлення фізичного здоров’я. Одержані результати. Теоретичний метод дослідження направлено на впорядкування знань з фізичної реабілітації та сформування умінь студента для застосовування у практичній діяльності. Висновки. Підготовка фахівців в галузі діяльності з фізичної реабілітації свідчить, що на рівні знань загальнобіологічних і медичних, кваліфікований спеціаліст повинен повною мірою володіти основами педагогічних, психологічних, соціологічних знань та застосовувати в своїй практичній діяльності.
В статье обоснованы научно-педагогические аспекты подготовки специалиста по физической реабилитации в системе учреждения высшего образования. Определена общественная значимость деятельности квалифицированного специалиста в его практическом применении знаний и навыков оздоровительно-реабилитационных технологий при восстановлении и сохранения здоров’я пациента. Цель работы. Исследовать внедрение в учебный процесс высших учебных заведений научно-методической базы подготовки и уровня компетентности специалиста по физической реабилитации. Методология. В работе использован комплекс взаимодополняющих методов в соответствии с поставленной задачей. Проведен анализ учебной программы дисциплины «Физическая реабилитация» высших учебных заведений. Проанализирована научная специальная литература по проблемам применения средств физической культуры при комплексном восстановлении физического здоровья. Полученные результаты. Теоретический метод исследования направлен на упорядочение знаний по физической реабилитации и формированию умений студента для применения в практической деятельности. Выводы. Подготовка специалистов в области деятельности физической реабилитации свидетельствует, что на уровне знаний общебиологических и медицинских, квалифицированный специалист должен в полной мере владеть основами педагогических, психологических, социологических знаний и применять в своей практической деятельности.
The article substantiates the scientific and pedagogical aspects of training a specialist in physical rehabilitation in the system of institutions of higher education. The social significance of the activities of a qualified specialist in his practical application of the knowledge and skills of health-rehabilitation technologies in restoring and maintaining the patient’s health is determined. Purpose of work. To study the introduction of the scientific and methodological base of training and the level of competence of a specialist in physical rehabilitation into the educational process of higher educational institutions. Methodology. The work used a set of complementary methods in accordance with the task. The analysis of the curriculum of the discipline "Physical rehabilitation" of higher educational institutions. The scientific specialized literature on the problems of using physical culture aids in the comprehensive restoration of physical health is analyzed. Results. The theoretical research method is aimed at streamlining knowledge of physical rehabilitation and the formation of student skills for use in practical activities. Conclusions. The training of specialists in the field of physical rehabilitation indicates that at the level of general biological and medical knowledge, a qualified specialist should fully master the foundations of pedagogical, psychological, and sociological knowledge and apply in his practical activities. Further scientific search for ways to optimize the professional training of specialists in physical rehabilitation in Ukraine is due to the need to develop a process of continuous vocational education and to improve training programs for relevant specialists at different qualification levels. Physical rehabilitation has recently taken a leading role in the comprehensive application of restorative measures and the treatment of diseases and injuries.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/28001
Appears in Collections:Випуск 1 (121)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pavlenko_.pdf649.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.