Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Використання інтерактивних технологій під час викладання дисципліни «Лінгвокраїнознавство» у вищій школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Липчанко-Ковачик, О. В.
dc.contributor.author Мартин, Н. В.
dc.date.accessioned 2020-03-31T12:10:37Z
dc.date.available 2020-03-31T12:10:37Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Липчанко-Ковачик О. В. Використання інтерактивних технологій під час викладання дисципліни «Лінгвокраїнознавство» у вищій школі / О. В. Липчанко-Ковачик, Н. В. Мартин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 70. – С. 168-170. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27879
dc.description.abstract Статтю присвячено важливості засвоєння навчального матеріалу предмета «Лінгвокраїнознавство» у процесі вивчення іноземної мови студентами як складової частини комунікативної компетентності, аналізуються переваги впровадження інтерактивних технологій викладачами університетів у процесі викладання такого предмета, як «Лінгвокраїнознавство». Головна мета лінгвокраїнознавства – забезпечити комунікативну компетенцію в міжнародній комунікації, насамперед через адекватне сприйняття мовлення співрозмовника й оригінальних текстів, розрахованих на носія мови. Хоча на викладання цієї навчальної дисципліни відводиться зазвичай невелика кількість годин, засвоєння студентами лінгвокраїнознавчої інформації забезпечує вирішення цілої низки проблем, зокрема головної філологічної проблеми адекватного розуміння тексту. Вирішення проблеми подання лінгвокраїнознавчого матеріалу пов’язане з вирішенням низки проміжних завдань. Зокрема, важливим є питання співвідношення підготовчих і мовленнєвих вправ під час роботи із країнознавчою інформацією, контролю розуміння країнознавчих відомостей на різних етапах навчання, визначення готовності курсантів до сприйняття інформації такого роду. Вирішення цієї актуальної педагогічної проблеми можливе засобами інтерактивних технологій. У статті також зазначається, що ці технології допоможуть виразити діяльність учня та реалізувати особистісно орієнтований підхід, який важливий для набуття культурної компетентності. Вони будуватимуться на діалогічній міжособистісній взаємодії учасників навчально-тренувального середовища. На різних етапах процесу вивчення іноземної мови та визначення місця цієї дисципліни на шляху забезпечення міжнародного спілкування. У результаті цього дослідження встановлено, що оволодіння інформацією про країну сприяє позитивному ставленню до культури нації, підтримує мотивацію вивчення іноземної мови протягом усього періоду навчального процесу та реалізується під керівництвом учителя. ua
dc.description.abstract The authors of the article highlight the importance of mastering of the subject «Country Studying» material in the process of studying foreign language by students as a component of the communicative competence, analyses the advantages of implementation of interactive technologies by teachers of universities in the process of teaching such subject as «Country Study». The main aim of linguistic studies is to ensure communicative competence in international communication, first of all, through adequate perception of the interlocutor and the original texts intended for the native speaker. Although it usually takes a small number of hours to teach this discipline, the students’ knowledge of linguistics will provide the solution to a number of problems, in particular, the main philological problem of adequate understanding of the text. The solution to the problem of submitting linguistic material is related to the solution of a number of intermediate tasks. In particular, the issue of correlation of preparatory and speech exercises when working with country information, control of understanding of country history information at different stages of education, determining the cadets’ readiness to perceive information of this kind is important. The solution of this pressing pedagogical problem is possible by means of interactive technologies. It is also indicated, that these technologies will help to express the student’ activity and to realize personality-oriented approach which is important for training cultural competence. They will be based upon dialogical interpersonal interaction of participants of educational-training environment. On different stages of foreign language studying process and determination of the place of this very discipline on the way of providing international communication. As a result of this research it has been determined that mastering of country study information promotes positive attitude towards the culture of the nation, supports the motivation as to the foreign language studying during the whole period of educational process and is realized under the leadership of a teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вивчення країни ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject міжнародне спілкування ua
dc.subject соціально-культурний компонент ua
dc.subject пізнавальна діяльність ua
dc.subject пізнавальна діяльність ua
dc.subject Country Study ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject international communication ua
dc.subject social-cultural component ua
dc.subject cognitive activity ua
dc.subject.classification 37.013;371 ua
dc.title Використання інтерактивних технологій під час викладання дисципліни «Лінгвокраїнознавство» у вищій школі ua
dc.title.alternative The use of interactive technologies in the course of teaching discipline «Linguo Country Study» in high school ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу