Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бабій, І. В.
dc.contributor.author Максимчук, Б. А.
dc.contributor.author Малихін, А. О.
dc.contributor.author Сивохоп, Е. М.
dc.contributor.author Короткіх, М. А.
dc.contributor.author Грицун, Ю. М.
dc.contributor.author Маляр, Н. С.
dc.contributor.author Максимчук, І. А.
dc.date.accessioned 2020-03-26T11:11:28Z
dc.date.available 2020-03-26T11:11:28Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Бабій, І. В. Історині передумови розвитку педагогічної майстерності / І. В. Бабій, Б. А. Максимчук, А. О. Малихін, Е. М. Сивохоп, М. А. Короткіх, Ю. М. Грицун, Н. С. Маляр, І. А. Максимчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 11 (119). - С. 12-18. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27782
dc.description.abstract Питання педагогічного професіоналізму завжди хвилювали і хвилюють представників різних соціальних інститутів, тому що хороша освіта є значною духовною цінністю сучасного суспільства. І це не дивно. Адже увага до особистості людини належним чином почала приділятися ще в епоху Відродження, коли суспільство знову стало антропоцентричним, а людська індивідуальність уважалася даром божим і найбільшою цінністю. Педагогічна майстерність учителя будь-якого профілю ґрунтується, окрім особистісних якостей, на відкритості щодо всіх об’єктів і суб’єктів освітнього процесу, постійному прогресі та нестандартному підході до вирішення педагогічних проблем (тактичний рівень), завдань і цілей (стратегічний рівень). ua
dc.description.abstract Вопрос педагогического профессионализма всегда волновали и волнуют представителей различных социальных институтов, так как хорошее образование является значительной духовной ценностью современного общества. И это не удивительно. Ведь внимание к личности человека должным образом стало уделяться еще в эпоху Возрождения, когда общество снова стало антропоцентрическим, а человеческая индивидуальность считалась даром божьим и самой большой ценностью. Педагогическое мастерство учителя любого профиля основывается кроме личностных качеств, открытость в отношении всех объектов и субъектов образовательного процесса, постоянном прогрессе и нестандартном подходе к решению педагогических проблем (тактический уровень), задач и целей (стратегический уровень). ua
dc.description.abstract The issue of pedagogical professionalism has always been a concern for the representatives of various social institutions. Indeed, proper education is a significant intellectual and cultural value of a modern society. It is not surprising since they started to pay considerable attention to the personality of the individual when society became anthropocentric in the days of the Renaissance and considered it to be a gift of God and the greatest value. The article aims to theoretically justify the historical prerequisites for the development of pedagogical skills in future physical education teachers as the focus of the research. Physical education, along with music, art, etc., is a separate layer of social consciousness, which implies not only the transfer of knowledge, abilities and skills but also the pedagogically expedient role of the physical education teacher as a carrier and multiplier of this kind of education. This brings physical education closer to creative courses. The internal basis of pedagogical skills and competence is the need, desire, ability and capability for self-improvement, and this applies to most applied pedagogical professions (physical, sport, military training). Each pedagogical specialization has its own specific aspects in the development of pedagogical skills. Therefore, pedagogical skills of teachers are based, in addition to personal qualities, on the openness to all objects and subjects of the educational process, constant progress and non-standard approach to solving pedagogical problems (tactical level), tasks and goals (strategic level). ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject професіоналізм ua
dc.subject особистість ua
dc.subject таланти ua
dc.subject вчитель-майстер ua
dc.subject здібності ua
dc.subject вчитель ua
dc.subject педагогіка ua
dc.subject людина ua
dc.subject Макаренко ua
dc.subject Зязюн ua
dc.subject Ушинський ua
dc.subject профессионализм ua
dc.subject личность ua
dc.subject таланты ua
dc.subject учитель-мастер ua
dc.subject способности ua
dc.subject учитель ua
dc.subject педагогика ua
dc.subject человек ua
dc.subject Ушинский ua
dc.subject professionalism ua
dc.subject personality ua
dc.subject talents ua
dc.subject master teacher ua
dc.subject abilities ua
dc.subject teacher ua
dc.subject pedagogy ua
dc.subject individual ua
dc.subject Makarenko ua
dc.subject Ziaziun ua
dc.subject Ushynskyi ua
dc.subject.classification 378.016:796.011.3]:37.013 ua
dc.title Історині передумови розвитку педагогічної майстерності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу