Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Yamshinska, N. V.
dc.contributor.author Svyrydova, L. G.
dc.date.accessioned 2020-03-13T12:10:53Z
dc.date.available 2020-03-13T12:10:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Yamshinska, N. V. Academic mobility as a motivator for the enhancement of communicative competence of technical students / N. V. Yamshinska, L. G. Svyrydova // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 306-310. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27567
dc.description.abstract The article raises the issue of international academic mobility as one of the areas of implementation of the Bologna process and emphases the impact of this process on increasing of motivation of technical students to improve their communicative competence level. Academic mobility is considered by authors as intrinsic motivation for students to become full participants of the European Education area, to receive high-quality education and thus meet their educational needs, be ready to the rapid adaptation to the constantly changing conditions of the economic development in the period of globalization of society The aim of the survey conducted by authors in this study is to identify the links between the level of respondent’s foreign language proficiency level as a tool of communication and their aptitude to join the program of international academic mobility followed by commenting of the results obtained in this paper. ua
dc.description.abstract У статті відображено питання міжнародної академічної мобільності як одного з напрямів реалізації Болонського процесу та вплив цього процесу на підвищення мотивації студентів немовних вузів для підвищення рівня комунікативної компетенції. Академічна мобільність розглядається авторами як стимул внутрішньої мотивації для студентів до залучення до світового освітнього простору, отримання якісної освіти та задоволення їхніх освітніх потреб, готовності до швидкої адаптації до постійно змінюваних умов розвитку економіки в період глобалізації суспільства. Автори статті дають оцінку результатів опитування серед студентів, яке дало змогу виявити зв’язки між рівнем володіння респондентами іноземною мовою як засобом комунікації та їх можливістю брати участь у програмах міжнародної академічної мобільності з метою поліпшення своїх знань мови для особистого й професійного спілкування. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject Bologna process ua
dc.subject academic mobility ua
dc.subject foreign language communicative competence ua
dc.subject motivation ua
dc.subject communicative stimulus ua
dc.subject communicative situation ua
dc.subject intercultural communication ua
dc.subject language proficiency levels ua
dc.subject European educational space ua
dc.subject educational needs ua
dc.subject motive and communicative stimulus ua
dc.subject Болонський процес ua
dc.subject академічна мобільність ua
dc.subject іншомовна комунікативна компетентність ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject комунікативний стимул ua
dc.subject комунікативна ситуація ua
dc.subject освітній простір ua
dc.subject сфера освіти ua
dc.subject рівні володіння мовою ua
dc.subject європейський освітній простір ua
dc.subject освітні потреби ua
dc.subject.classification 372.881.111.1 ua
dc.title Academic mobility as a motivator for the enhancement of communicative competence of technical students ua
dc.title.alternative Академічна мобільність як засіб мотивації для підвищення комунікативної компетенції студентів технічних спеціальностей ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу