У статті розглядається змістовно вмотивований склад підготовки учителя з фізичної культури до формування патріотичних цінностей у молоді за визначеними засобами управління інформаційним потоком прищеплення відповідних цінностей, розбудови ідеологічно-культурної основи патріотичного виховання молоді, обґрунтовується низка проблем, що очікують формування наукового підґрунтя щодо особливостей постіндустріального суспільства. Враховується, що на педагогічну взаємодію свій вплив здійснюють відносність, вірогідність та штучність розвитку соціальних явищ. Первинний вплив проявляється через економічну нестабільність, яка визивається процесами перехідного етапу життєдіяльності – Україна рухається у напрямі сприйняття економічних умов розвитку постіндустріального суспільства у відносинах. Рекомендується в особистості учителя з фізичної культури підтримувати комунікативні риси педагогічного працівника, якими є загальні професійні початки педагогічної культури, а також уміння здійснити суспільно виправданий вибір толерантного спілкування, розвиваючих технологій та засобів саморегулювання емоцій.
The article discusses the substantively motivated composition of preparing a physical education teacher for shaping patriotic values among young people according to selected means of managing the information flow of inculcating relevant values,
developing the ideological and cultural basis of patriotic education of young people, substantiates a number of problems awaiting the formation of a scientific base with regard to the features of a post-industrial society. It is taken into account that
the probability, relativity and artfulness of the development of social phenomena make their impact on pedagogical interaction. Primary influence manifests itself through economic instability, which is caused by the processes of the transitional stage of
life activity – Ukraine is moving in the direction of perceiving the economic conditions for the development of a post-industrial society in relations. It is recommended that the teacher’s personality in physical culture should support the communication traits
of the teacher, which are the common professional beginnings of the pedagogical culture, as well as the ability to make a choice of tolerant communication, developing pedagogical technologies and ways of self-regulation of emotions.