Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Демократизація соціального середовища закладу вищої освіти як передумова розвитку особистісного потенціалу суб’єктів його діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябченко, Володимир Іванович
dc.date.accessioned 2020-03-04T13:12:58Z
dc.date.available 2020-03-04T13:12:58Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Рябченко, В. І. Демократизація соціального середовища закладу вищої освіти як передумова розвитку особистісного потенціалу суб’єктів його діяльності / В. І. Рябченко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 18 (11-12). – С. 7-24. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27414
dc.description.abstract У статті визначено та обґрунтовано чинники, якими зумовлюється необхідність демократизації соціального середо- вища вітчизняних закладів вищої освіти як передумови розвитку особистісного потенціалу суб’єктів їхньої діяльності, зокрема такі як: світовий тренд демократизації; ускладнення структур соціальних систем; всезростаючі потреби в розвитку людського капіталу; автономізація вітчизняних закладів вищої освіти; нагальна цивілізаційна потреба України в національній еліті. Актуалізовано та проаналізовано концептуальні проблеми на шляху утвердження реальної демократії у закладах вищої освіти. Визначено й схарактеризовано три різновиди моделі діяльності ЗВО за рівнем сприятливості демократизації їх соціального середовища, зокрема: несприятливу, посередню і найсприятливішу. ua
dc.description.abstract There are following prerequisites outlined in this article: worldwide democratization trend; complexity of structures of social systems; growing needs in human capital development; autonomy of national higher education institutions; civilizational problem of Ukraine in national elite. Conceptual problems on a road to real democracy in higher education institutions were actualized and analyzed. Determined and characterized three models of higher education institutions activities based on the level of democratization needs of their social environment as: negative, neutral and favorable. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher "Видавництво "Гілея" ua
dc.subject Україна ua
dc.subject демократизація ua
dc.subject державницький світогляд ua
dc.subject заклад вищої освіти ua
dc.subject здорова конкуренція ua
dc.subject людський капітал ua
dc.subject національна еліта ua
dc.subject соціальне середовище ua
dc.subject цінності ua
dc.subject цивілізація ua
dc.subject Ukraine ua
dc.subject democratization ua
dc.subject state-based views ua
dc.subject higher education institution ua
dc.subject health competitiveness ua
dc.subject human capital ua
dc.subject national elite ua
dc.subject social environment ua
dc.subject values ua
dc.subject civilization ua
dc.subject.classification 378.013.73:378.07:378.014.553 ua
dc.title Демократизація соціального середовища закладу вищої освіти як передумова розвитку особистісного потенціалу суб’єктів його діяльності ua
dc.title.alternative Democratization of the social environment of higher education institution as a prerequisite for the individuals’ development potential of the subjects of its action ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу