ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рябченко, Володимир Іванович | |
dc.date.accessioned | 2020-03-04T13:12:58Z | |
dc.date.available | 2020-03-04T13:12:58Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Рябченко, В. І. Демократизація соціального середовища закладу вищої освіти як передумова розвитку особистісного потенціалу суб’єктів його діяльності / В. І. Рябченко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 18 (11-12). – С. 7-24. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27414 | |
dc.description.abstract | У статті визначено та обґрунтовано чинники, якими зумовлюється необхідність демократизації соціального середо- вища вітчизняних закладів вищої освіти як передумови розвитку особистісного потенціалу суб’єктів їхньої діяльності, зокрема такі як: світовий тренд демократизації; ускладнення структур соціальних систем; всезростаючі потреби в розвитку людського капіталу; автономізація вітчизняних закладів вищої освіти; нагальна цивілізаційна потреба України в національній еліті. Актуалізовано та проаналізовано концептуальні проблеми на шляху утвердження реальної демократії у закладах вищої освіти. Визначено й схарактеризовано три різновиди моделі діяльності ЗВО за рівнем сприятливості демократизації їх соціального середовища, зокрема: несприятливу, посередню і найсприятливішу. | ua |
dc.description.abstract | There are following prerequisites outlined in this article: worldwide democratization trend; complexity of structures of social systems; growing needs in human capital development; autonomy of national higher education institutions; civilizational problem of Ukraine in national elite. Conceptual problems on a road to real democracy in higher education institutions were actualized and analyzed. Determined and characterized three models of higher education institutions activities based on the level of democratization needs of their social environment as: negative, neutral and favorable. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | "Видавництво "Гілея" | ua |
dc.subject | Україна | ua |
dc.subject | демократизація | ua |
dc.subject | державницький світогляд | ua |
dc.subject | заклад вищої освіти | ua |
dc.subject | здорова конкуренція | ua |
dc.subject | людський капітал | ua |
dc.subject | національна еліта | ua |
dc.subject | соціальне середовище | ua |
dc.subject | цінності | ua |
dc.subject | цивілізація | ua |
dc.subject | Ukraine | ua |
dc.subject | democratization | ua |
dc.subject | state-based views | ua |
dc.subject | higher education institution | ua |
dc.subject | health competitiveness | ua |
dc.subject | human capital | ua |
dc.subject | national elite | ua |
dc.subject | social environment | ua |
dc.subject | values | ua |
dc.subject | civilization | ua |
dc.subject.classification | 378.013.73:378.07:378.014.553 | ua |
dc.title | Демократизація соціального середовища закладу вищої освіти як передумова розвитку особистісного потенціалу суб’єктів його діяльності | ua |
dc.title.alternative | Democratization of the social environment of higher education institution as a prerequisite for the individuals’ development potential of the subjects of its action | ua |
dc.type | Article | ua |