Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток дошкільної освіти у вітчизняній літературі: концептуальні засади

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравчинська, Т. С.
dc.date.accessioned 2020-02-21T10:23:40Z
dc.date.available 2020-02-21T10:23:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кравчинська, Т. С. Розвиток дошкільної освіти у вітчизняній літературі : концептуальні засади / Т. С. Кравчинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 136-139. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27384
dc.description.abstract У статті розглянуто концептуальні засади розвитку дошкільної освіти в Україні на основі аналізу вітчизняної літератури. Розкрито пріоритетні напрями наукових досліджень дошкільної освіти як першої ланки неперервної освіти упродовж життя. Висвітлено реформування дошкільної освіти, зумовлене змінами в системі та структурі загальної середньої освіти й закономірністю інтеграції національної освіти в європейський освітній простір. Наведено дані Державної служби статистики України щодо розвитку дошкільної освіти за 25 років незалежності. У контексті запровадження освіти упродовж життя висвітлено формальну освіту дітей раннього віку. На основі аналізу нормативних документів розглянуто концептуальні положення державної політики щодо дітей дошкільного віку, з’ясовано умови здобуття дошкільної освіти на сучасному етапі розвитку держави та дошкільної освіти зокрема. ua
dc.description.abstract The conceptual foundations of the development of preschool education in Ukraine on the basis of the analysis of domestic literature considered in the article. The priority directions of scientific research of preschool education as the first level of continuous education throughout life are revealed. The reform of preschool education, which is conditioned by changes in the system and structure of а secondary education and the regularity of the integration of national education into the European educational space, is covered. The data of the State Statistics Service of Ukraine on the development of preschool education for 25 years of independence are given. In the context of the introduction of education throughout life, the formal education of young children is covered. On the basis of the analysis of normative documents, the conceptual provisions of the state policy concerning preschool children are considered, the conditions for obtaining preschool education at the present stage of state development and preschool education in particular are determined. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дитина ua
dc.subject дошкільна освіта ua
dc.subject заклади дошкільної освіти ua
dc.subject розвиток системи дошкільної освіти ua
dc.subject child ua
dc.subject preschool education ua
dc.subject institutions of preschool education ua
dc.subject development of the system of preschool education ua
dc.subject.classification 372.37.01:002.5 ua
dc.title Розвиток дошкільної освіти у вітчизняній літературі: концептуальні засади ua
dc.title.alternative The development of preschool education in the domestic literature: conceptual foundations ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу