Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Methodological principles of art work of future specialists in the context of professional activity

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Slipchyshyn, Lidiia
dc.contributor.author Сліпчишин, Лідія Василівна
dc.date.accessioned 2020-02-18T14:15:34Z
dc.date.available 2020-02-18T14:15:34Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Slipchyshyn Lidia. Methodological principles of art work of future specialists in the context of professional activity / L. Slipchyshyn // British Journal of Science, Education and Culture. - London : “London University Press”, 2014. - No. 1. (5) (January-June). - Vol. V. - P. 218–222. ua
dc.identifier.issn 0007-1657
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27352
dc.description Основна стаття ua
dc.description.abstract The article highlights the peculiarities of artistic activity and proves methodological principles, on which art education of future professionals should be based who have an artistic component in their profession. ua
dc.description.abstract У статті розглянуті особливості художньої діяльності та обгрунтовані методологічні засади, на яких має грунтуватися навчання художньої творчості майбутніх фахівців, в професійній діяльності яких є художній компонент. ua
dc.language.iso en ua
dc.publisher “London University Press” ua
dc.subject training future artistic profile specialists ua
dc.subject professional training ua
dc.subject innovative process ua
dc.subject artistic activity ua
dc.subject specialist ua
dc.subject професійне навчання ua
dc.subject творчий процес ua
dc.subject художня діяльність ua
dc.subject фахівець ua
dc.subject підготовка майбутніх фахівців художнього профілю ua
dc.subject.classification 377.1:376.54 ua
dc.title Methodological principles of art work of future specialists in the context of professional activity ua
dc.title.alternative Методологічні засади художньої творчості майбутніх фахівців у контексті професійної діяльності ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics