ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Клюєва, С. В. | |
dc.contributor.author | Боровицька, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-18T12:10:09Z | |
dc.date.available | 2020-02-18T12:10:09Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Клюєва, С. В. Методичні аспекти виконавства фортепіанних ансамблевих творів / С. В. Клюєва, О. М. Боровицька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 118-121. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27346 | |
dc.description.abstract | У статті окреслено основні методичні аспекти, пов’язані з виконанням фортепіанних ансамблевих творів. Наголошено, що фортепіанна ансамблева гра є важливою частиною процесу формування вмінь та навичок у піаніста. Зазначено, що саме ансамблева гра є основою професійної діяльності піаніста-концертмейстера. Підкреслено можливість класифікувати ансамблеве виконавство за такими критеріями, як кількість інструментів та кількість задіяних виконавців. Наголошено, що під час гри на двох роялях створюються умови для прояву віртуозних можливостей виконавців, які при цьому мають створювати узгоджене дуетне звучання. Під час гри на одному інструменті у чотири та більше рук відбувається певне технічне обмеження можливостей кожного музиканта, натомість виникає можливість дещо спростити текст. Гра у шість або вісім рук вимагає більшої уваги до лінеарності шарів фактури, тембрового чинника, динамічного та артикуляційного. Виконавство у фортепіанному ансамблі постає невід’ємним компонентом професійного становлення піаніста, сприяючи розвитку майстерності та вмінню створювати єдину в концептуальному відношенні інтерпретацію твору. | ua |
dc.description.abstract | The article outlines the main methodological aspects related to the performance of piano ensemble works. It is noted that the play in piano ensemble is an important part of the process of formation of skills of the pianist. It was emphasized that the ensemble playing is the basis of the professional activity of the pianist-concertmaster. It is possible to classify ensemble according to criteria such as the number of instruments and the number of performers involved. It is noted that when playing on two pianos, conditions are created for the manifestation of the virtuoso abilities of the performers. They must create a consistent duet sound. When there is playing on one instrument with four or more hands, it is a kind of technical limitation of the capabilities of each musician, but it becomes possible to simplify the text somewhat. Playing of six or eight hands requires more attention to the linearity of the texture, timbre, dynamic and articulatory layers. Performing in the piano ensemble is an integral component of the professional formation of a pianist, contributing to the development of craftsmanship and the ability to create a single conceptual interpretation of the work. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | фортепіанний ансамбль | ua |
dc.subject | піаніст | ua |
dc.subject | концертмейстер | ua |
dc.subject | професійна діяльність | ua |
dc.subject | дует | ua |
dc.subject | piano ensemble | ua |
dc.subject | pianist | ua |
dc.subject | concertmaster | ua |
dc.subject | professional activity | ua |
dc.subject | duet | ua |
dc.subject.classification | 37;786.24 | ua |
dc.title | Методичні аспекти виконавства фортепіанних ансамблевих творів | ua |
dc.title.alternative | Methodological aspects of execution of piano ensamble works | ua |
dc.type | Article | ua |