Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні аспекти виконавства фортепіанних ансамблевих творів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клюєва, С. В.
dc.contributor.author Боровицька, О. М.
dc.date.accessioned 2020-02-18T12:10:09Z
dc.date.available 2020-02-18T12:10:09Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Клюєва, С. В. Методичні аспекти виконавства фортепіанних ансамблевих творів / С. В. Клюєва, О. М. Боровицька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 118-121. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27346
dc.description.abstract У статті окреслено основні методичні аспекти, пов’язані з виконанням фортепіанних ансамблевих творів. Наголошено, що фортепіанна ансамблева гра є важливою частиною процесу формування вмінь та навичок у піаніста. Зазначено, що саме ансамблева гра є основою професійної діяльності піаніста-концертмейстера. Підкреслено можливість класифікувати ансамблеве виконавство за такими критеріями, як кількість інструментів та кількість задіяних виконавців. Наголошено, що під час гри на двох роялях створюються умови для прояву віртуозних можливостей виконавців, які при цьому мають створювати узгоджене дуетне звучання. Під час гри на одному інструменті у чотири та більше рук відбувається певне технічне обмеження можливостей кожного музиканта, натомість виникає можливість дещо спростити текст. Гра у шість або вісім рук вимагає більшої уваги до лінеарності шарів фактури, тембрового чинника, динамічного та артикуляційного. Виконавство у фортепіанному ансамблі постає невід’ємним компонентом професійного становлення піаніста, сприяючи розвитку майстерності та вмінню створювати єдину в концептуальному відношенні інтерпретацію твору. ua
dc.description.abstract The article outlines the main methodological aspects related to the performance of piano ensemble works. It is noted that the play in piano ensemble is an important part of the process of formation of skills of the pianist. It was emphasized that the ensemble playing is the basis of the professional activity of the pianist-concertmaster. It is possible to classify ensemble according to criteria such as the number of instruments and the number of performers involved. It is noted that when playing on two pianos, conditions are created for the manifestation of the virtuoso abilities of the performers. They must create a consistent duet sound. When there is playing on one instrument with four or more hands, it is a kind of technical limitation of the capabilities of each musician, but it becomes possible to simplify the text somewhat. Playing of six or eight hands requires more attention to the linearity of the texture, timbre, dynamic and articulatory layers. Performing in the piano ensemble is an integral component of the professional formation of a pianist, contributing to the development of craftsmanship and the ability to create a single conceptual interpretation of the work. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject фортепіанний ансамбль ua
dc.subject піаніст ua
dc.subject концертмейстер ua
dc.subject професійна діяльність ua
dc.subject дует ua
dc.subject piano ensemble ua
dc.subject pianist ua
dc.subject concertmaster ua
dc.subject professional activity ua
dc.subject duet ua
dc.subject.classification 37;786.24 ua
dc.title Методичні аспекти виконавства фортепіанних ансамблевих творів ua
dc.title.alternative Methodological aspects of execution of piano ensamble works ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу