Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Моніторинг результатів створення освітньо-розвивального середовища школи-інтернату нового типу “Обдарованість”

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Карпова, Л. Г.
dc.date.accessioned 2020-02-18T12:07:33Z
dc.date.available 2020-02-18T12:07:33Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Карпова, Л. Г. Моніторинг результатів створення освітньо-розвивального середовища школи-інтернату нового типу “Обдарованість” / Л. Г. Карпова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 114-118. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27345
dc.description.abstract У статті висвітлено моніторинг освітньо-розвивального середовища комунального закладу “Обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ–ІІІ ступенів “Обдарованість” Харківської обласної ради”, який базується на загальнометричних категоріях, що використовуються для оцінки стану складних систем. Серед них базові параметри (модальність, широта, стійкість, усвідомлення, інтенсивність) та параметри другого порядку (емоційність, узагальненість, домінантність, мобільність, соціальна активність, когерентність). Експеримент мав лонгітюдний характер і проводився на всеукраїнському рівні. Отримані результати дослідження засвідчили створення на базі цього закладу освіти вільного розвивального освітнього середовища. Водночас були визначені перспективні напрями для другого етапу дослідження під час реалізації проекту “Школа майбутнього”. ua
dc.description.abstract The article covers monitoring of creating an environment conductive to learning in the communal establishment “Regional specialized boarding school of the II-III stages “Obdarovanist” of the Kharkiv Regional Council”, which is based on the total metric categories used to evaluate the state of complex systems. They are the basic parameters (modality, breadth, stability, awareness, intensity) and the second order parameters (emotionality, generalization, dominance, mobility, social activity, coherence). The experiment had a longitudinal nature and was conducted on All-Ukrainian level. The results of the study testified creating free environment conductive to learning on the basis of this educational establishment. Simultaneously, perspective directions for the second stage of the research were identified during the implementation of the project “School of the Future”. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject етапи експерименту ua
dc.subject освітньо-розвивальне середовище ua
dc.subject обдаровані учні ua
dc.subject лонгітюдне дослідження ua
dc.subject параметри середовища ua
dc.subject моніторинг ua
dc.subject результати дослідження освітньо-розвивального середовища ua
dc.subject школа-інтернат для обдарованих дітей ua
dc.subject experiment stages ua
dc.subject an environment conductive to learning ua
dc.subject gifted students ua
dc.subject environment parameters ua
dc.subject longitudinal research ua
dc.subject monitoring ua
dc.subject research results of an environment conductive to learning ua
dc.subject boarding school for gifted children ua
dc.subject.classification 371.212.3 ua
dc.title Моніторинг результатів створення освітньо-розвивального середовища школи-інтернату нового типу “Обдарованість” ua
dc.title.alternative Monitoring results of creating an environment conductive to learning in the boarding school of the new type “Obdarovanist” ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу