ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Карпова, Л. Г. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-18T12:07:33Z | |
dc.date.available | 2020-02-18T12:07:33Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Карпова, Л. Г. Моніторинг результатів створення освітньо-розвивального середовища школи-інтернату нового типу “Обдарованість” / Л. Г. Карпова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 114-118. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27345 | |
dc.description.abstract | У статті висвітлено моніторинг освітньо-розвивального середовища комунального закладу “Обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ–ІІІ ступенів “Обдарованість” Харківської обласної ради”, який базується на загальнометричних категоріях, що використовуються для оцінки стану складних систем. Серед них базові параметри (модальність, широта, стійкість, усвідомлення, інтенсивність) та параметри другого порядку (емоційність, узагальненість, домінантність, мобільність, соціальна активність, когерентність). Експеримент мав лонгітюдний характер і проводився на всеукраїнському рівні. Отримані результати дослідження засвідчили створення на базі цього закладу освіти вільного розвивального освітнього середовища. Водночас були визначені перспективні напрями для другого етапу дослідження під час реалізації проекту “Школа майбутнього”. | ua |
dc.description.abstract | The article covers monitoring of creating an environment conductive to learning in the communal establishment “Regional specialized boarding school of the II-III stages “Obdarovanist” of the Kharkiv Regional Council”, which is based on the total metric categories used to evaluate the state of complex systems. They are the basic parameters (modality, breadth, stability, awareness, intensity) and the second order parameters (emotionality, generalization, dominance, mobility, social activity, coherence). The experiment had a longitudinal nature and was conducted on All-Ukrainian level. The results of the study testified creating free environment conductive to learning on the basis of this educational establishment. Simultaneously, perspective directions for the second stage of the research were identified during the implementation of the project “School of the Future”. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | етапи експерименту | ua |
dc.subject | освітньо-розвивальне середовище | ua |
dc.subject | обдаровані учні | ua |
dc.subject | лонгітюдне дослідження | ua |
dc.subject | параметри середовища | ua |
dc.subject | моніторинг | ua |
dc.subject | результати дослідження освітньо-розвивального середовища | ua |
dc.subject | школа-інтернат для обдарованих дітей | ua |
dc.subject | experiment stages | ua |
dc.subject | an environment conductive to learning | ua |
dc.subject | gifted students | ua |
dc.subject | environment parameters | ua |
dc.subject | longitudinal research | ua |
dc.subject | monitoring | ua |
dc.subject | research results of an environment conductive to learning | ua |
dc.subject | boarding school for gifted children | ua |
dc.subject.classification | 371.212.3 | ua |
dc.title | Моніторинг результатів створення освітньо-розвивального середовища школи-інтернату нового типу “Обдарованість” | ua |
dc.title.alternative | Monitoring results of creating an environment conductive to learning in the boarding school of the new type “Obdarovanist” | ua |
dc.type | Article | ua |