Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Тести як засіб контролю якості засвоєння знань на уроках української мови як іноземної

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дегтярьова, Т. О.
dc.contributor.author Коньок, О. П.
dc.contributor.author Скварча, О. М.
dc.date.accessioned 2020-02-17T13:31:34Z
dc.date.available 2020-02-17T13:31:34Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Дегтярьова, Т. О. Тести як засіб контролю якості засвоєння знань на уроках української мови як іноземної / Т. О. Дегтярьова, О. П. Коньок, О. М. Скварча // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 77-81. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27322
dc.description.abstract The article covers analysis of tests as the effective control means when teaching Ukrainian as a foreign language. Tests are the most famous and scientifically proven method of pedagogical metrics as they provide multiple equivalents of the students’ levels of knowledge, skills and abilities. The most important and significant test characteristics are its validity and liability. A test foresees not only quality indicators which allow implementing it but also a standard for reference. A test presupposes strict testing procedure rules and the results estimations are deprived of personal judgement factor. Testing results are always statistically processed. There is a big variety of tests types in Ukrainian as a foreign language and all of them check specific skills and abilities. Logically supplementing traditional methods of pedagogical control testing allows smooth transition from subjective and deeply intuitive judgements to the objective methods of performance assessment. ua
dc.description.abstract У статті проаналізовано тести як ефективний засіб контролю в навчанні української мови як іноземної. Тест – найвідоміший і науково обґрунтований метод педагогічних вимірювань, оскільки містить численні еквіваленти рівня знань, навичок і вмінь студентів. Найбільш значущими й істотними характеристиками якості тесту є його валідність і надійність. Тест передбачає наявність не тільки якісних характеристик, що дозволяють застосовувати його на практиці, а й еталона для порівняння. Тесту властива жорстка регламентація процедури тестування, оцінки ж результатів незалежні від особистих суджень тих, хто їх перевіряє. Результати тестування обов’язково статистично обробляються. Форми тестових завдань з української мови як іноземної різні й перевіряють специфічні види навичок і вмінь. Логічно доповнюючи традиційні методи педагогічного контролю, тестування дозволяє здійснити плавний перехід від суб’єктивних і значною мірою інтуїтивних оцінок до об’єктивно обґрунтованих методів оцінки результатів навчання. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject est ua
dc.subject close-test ua
dc.subject validity ua
dc.subject liability ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject skills ua
dc.subject abilities ua
dc.subject тест ua
dc.subject клоуз-тест ua
dc.subject валідність ua
dc.subject надійність ua
dc.subject комунікативна компетенція ua
dc.subject навички ua
dc.subject вміння ua
dc.subject.classification 811.161.2’243:37.091.3 ua
dc.title Тести як засіб контролю якості засвоєння знань на уроках української мови як іноземної ua
dc.title.alternative Tests as the means of evaluating the quality of mastering the learning material at the lessons of Ukrainian as a foreign language ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу