Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування координаційних здібностей молодших школярів засобами хореографії

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чупрун, Н. Ф.
dc.date.accessioned 2020-02-10T08:53:26Z
dc.date.available 2020-02-10T08:53:26Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Чупрун, Н. Ф. Методика формування координаційних здібностей молодших школярів засобами хореографії / Н. Ф. Чупрун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 5 К (113). - С. 335-339. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27203
dc.description.abstract У дослідженні прийняли участь 278 учнів початкової школи. Виявлено найсприятливіші періоди для формування координаційних здібностей у молодших школярів, а саме: диференціювання м'язових зусиль – у хлопчиків від 8 до 10 років, у дівчаток від 7 до 8 років (Р<0,05); відчуття рівноваги – у хлопчиків від 7 до 8, у дівчаток від 7 до 10 років (Р<0,05); відчуття ритму - у хлопчиків від 7 до 8, у дівчаток від 7 до 9 років (Р<0,05); точність рухів - у хлопчиків від 7 до 8, у дівчаток від 9 до 10 років (Р<0,05); просторова орієнтація – у хлопчиків від 8 до 9 років, у дівчаток від 7 до 8 років (Р<0,05). Як у хлопчиків так і у дівчаток, сприятливим періодом для розвитку координованості рухів є вік від 7 до 8 років (Р<0,05), а відчуття часу – від 7 до 9 років, але у дівчаток показники не достовірні. ua
dc.description.abstract The study was attended by 278 elementary school students. The most favorable periods for the formation of coordinat ion abilities in younger schoolchildren are revealed, namely: differentiation of muscular effort - in boys from 8 to 10 years, in girls from 7 to 8 years (Р <0,05); a sense of equilibrium - in boys from 7 to 8, in girls from 7 to 10 years (P <0.05); sensation of rhythm - in boys from 7 to 8, in girls from 7 to 9 years (P <0,05); accuracy of movements - in boys from 7 to 8, in girls from 9 to 10 years (P <0,05); spatial orientation - in boys from 8 to 9 years, in girls from 7 to 8 years (P <0,05). Both boys and girls, the favorable period for the development of coordination of movements is the age from 7 to 8 years (P <0,05), and the sense of time - from 7 to 9 years, but in girls the indicators are not reliable. Successful formation first-graders‘ coordination skills conditioned taking into account features of their physical development and principles of physical training, individualization of the process using elements of choreography, combined with the process of formation choreographic skills with special motor training. The success of the formation of coordination abilities in younger students, due to the peculiarities of their physical development and the principles of physical culture, the individualization of the process of using the elements of choreography, the combination of the process of forming choreographic skills with special motor training. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject координаційні здібності ua
dc.subject хореографія ua
dc.subject молодший шкільний вік ua
dc.subject coordination abilities ua
dc.subject choreography ua
dc.subject junior school age ua
dc.title Методика формування координаційних здібностей молодших школярів засобами хореографії ua
dc.title.alternative Method of formation of coordination abilities of junior pupils by means of choreography ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу