ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Габорець, О. А. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-06T09:05:51Z | |
dc.date.available | 2020-02-06T09:05:51Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Габорець, О. А. Критерії, показники та рівні готовності майбутніх лікарів до самовдосконалення засобами інформаційних технологій / О. А. Габорець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С. 44-47. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27180 | |
dc.description.abstract | Розкрито актуальність фахової підготовки майбутніх лікарів до самовдосконалення засобами ІТ. Визначено й теоретично обґрунтовано основні критерії, показники та рівні готовності майбутніх фахівців. Для визначення готовності майбутніх лікарів до самовдосконалення засобами ІТ виокремлено мотиваційно-ціннісний, когнітивний та рефлексивно-регулюючий критерії. Кожен з них включає сукупність показників, що розкривають зміст і надають характеристику готовності майбутнього лікаря до самовдосконалення з використанням ІТ. Охарактеризовано рівні самовдосконалення майбутніх фахівців засобами ІТ: високий, середній, задовільний, незадовільний. | ua |
dc.description.abstract | В статье раскрыта актуальность профессиональной подготовки будущих врачей к самосовершенствованию средствами ИТ. Определены и теоретически обоснованы основные критерии, показатели и уровни готовности будущих специалистов. Для определения готовности будущих врачей к самосовершенствованию средствами ИТ выделены мотивационно-ценностный, когнитивный и рефлексивно-регулирующий критерии. Каждый из них включает совокупность показателей, раскрывающих содержание и предоставляющих характеристику готовности будущего врача к самосовершенствованию с использованием ИТ. Охарактеризованы уровни самосовершенствования будущих специалистов средствами ИТ: высокий, средний, удовлетворительный, неудовлетворительный. | ua |
dc.description.abstract | The article discloses the relevance of the professional training of future doctors to self-improvement by means of IT. The main criteria, indicators and readiness levels of future specialists are substantiated and theoretically substantiated. To determine the readiness of future physicians for self-improvement by means of IT, the motivational-value, cognitive and reflexivity-regulatory criteria are identified. Each of them includes a set of indicators that reveal the content and describes the readiness of the future physician to self-improvement with the use of IT. The level of self-improvement of future specialists by means of IT is described: high, average, satisfactory, unsatisfactory. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | самовдосконалення | ua |
dc.subject | майбутній лікар | ua |
dc.subject | ІТ | ua |
dc.subject | критерії | ua |
dc.subject | рівні | ua |
dc.subject | показники готовності до самовдосконалення засобами ІТ | ua |
dc.subject | самосовершенствование | ua |
dc.subject | будущий врач | ua |
dc.subject | ИТ | ua |
dc.subject | критерии | ua |
dc.subject | уровни | ua |
dc.subject | показатели готовности к самосовершенствованию средствами ИТ | ua |
dc.subject | self-improvement | ua |
dc.subject | future doctors | ua |
dc.subject | IT | ua |
dc.subject | criteria | ua |
dc.subject | levels | ua |
dc.subject | indicators of readiness for self-improvement by means of IT | ua |
dc.subject.classification | 378 | ua |
dc.title | Критерії, показники та рівні готовності майбутніх лікарів до самовдосконалення засобами інформаційних технологій | ua |
dc.title.alternative | Критерии, показатели и уровни готовности будущих врачей к самосовершенствованию средствами информационных технологий | ua |
dc.title.alternative | Criteria, indicators and maturity levels of future doctors for the self-improvement through information technologies | ua |
dc.type | Article | ua |