Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості структури професійної компетентності майбутніх учителів історії в інформаційному суспільстві

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гриценко, А. П.
dc.date.accessioned 2020-02-06T08:59:33Z
dc.date.available 2020-02-06T08:59:33Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гриценко, А. П. Особливості структури професійної компетентності майбутніх учителів історії в інформаційному суспільстві / А. П. Гриценко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С. 61-64. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27176
dc.description.abstract Проаналізовано основні теоретичні положення щодо визначення підходів до оформлення структури професійної компетентності майбутніх учителів історії та представлено головні підходи з цього питання, що склались у сучасній педагогічній та психологічній літературі. При цьому звернено увагу на взаємозв’язок компетентнісного, системного, синергетичного, особистісно-діяльнісного, аксіологічного, акмеологічного підходів до вивчення поставленої проблеми. Автором також визначено, що професійна компетентність майбутніх учителів історії є складним динамічним утворенням. Вона складається з трьох взаємопов’язаних компетенцій (психолого-педагогічної, фахово-історичної та інформаційно-комунікаційної). Це дало можливість дослідити, що кожна з них містить мотиваційно-когнітивний, практично-діяльнісний та ціннісно-рефлексивний складники. ua
dc.description.abstract Проанализированы основные теоретические положения по определению подходов к оформлению структуры профессиональной компетентности будущих учителей истории и представлены главные подходы по этому вопросу, которые сложились в современной педагогической и психологической литературе. При этом обращено внимание на взаимосвязь компетентностного, системного, синергетического, личностно-деятельностного, аксиологического, акмеологического подходов к изучению поставленной проблемы. Автором также определено, что профессиональная компетентность будущих учителей истории является сложным динамическим образованием. Она состоит из трех взаимосвязанных компетенций (психолого-педагогической, профессионально-исторической и информационно-коммуникационной). Это дало возможность исследовать то, что каждая из них содержит мотивационно-когнитивную, практически-деятельностную и ценностно-рефлексивную составляющие. ua
dc.description.abstract The article analyzes the main theoretical positions regarding the definition of approaches to the design of the structure of professional competence of future teachers of history and presents the main approaches on this issue, which have developed in modern pedagogical and psychological literature. At the same time, attention was drawn to the relationship of competence, systemic, synergetic, personality-activity, axiological, acmeological approaches to the study of the problem. The author also states that the professional competence of future teachers of history is a complex dynamic entity. It consists of three interrelated competences (psychological and pedagogical, professional-historical, and informational-communication). This made it possible to investigate that each of them contains motivational-cognitive, practical-activity and value-reflexive components. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject історія ua
dc.subject компетенції ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject майбутні вчителі ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject складники професійної компетентності ua
dc.subject психолого-педагогічна компетенція ua
dc.subject фахово-історична компетенція ua
dc.subject інформаційно-комунікаційна компетенція ua
dc.subject компетентностный подход ua
dc.subject история ua
dc.subject компетенции ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject будущие учителя ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject составляющие профессиональной компетентности ua
dc.subject психолого-педагогическая компетенция ua
dc.subject профессионально-историческая компетенция ua
dc.subject информационно-коммуникационная компетенция ua
dc.subject competence approach ua
dc.subject history ua
dc.subject competences ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject professional training ua
dc.subject components of professional competence ua
dc.subject psychological and pedagogical competence ua
dc.subject professional-historical competence ua
dc.subject information and communication competence ua
dc.subject.classification 373.1:94(100) ua
dc.title Особливості структури професійної компетентності майбутніх учителів історії в інформаційному суспільстві ua
dc.title.alternative Особенности структуры профессиональной компетентности будущих учителей истории в информационном обществе ua
dc.title.alternative Features of the structure of professional competence of future teachers of history in the information society ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу