Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Диверсифікація змісту неперервної підготовки вчителів початкової школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джаман, Т. В.
dc.date.accessioned 2020-02-06T08:55:17Z
dc.date.available 2020-02-06T08:55:17Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Джаман, Т. В. Диверсифікація змісту неперервної підготовки вчителів початкової школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти / Т. В. Джаман // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С. 64-68. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27175
dc.description.abstract Розглядається проблема диверсифікації змісту неперервної підготовки вчителів початкової школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Пpoвeдeно oгляд нaукoвиx дocлiджeнь та визначено цільові орієнтири неперервної підготовки вчителів початкової школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. Вказано, що основними елементами диверсифікаційної системи неперервної педагогічної освіти виступають цілі і зміст освіти, методи, технології, організаційні форми, змістовно-структурні зв'язки освітніх рівнів та їх взаємодія. Зазначено, що диверсифікація повинна сприяти побудові нової системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. У структурі системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти виділено початково-професійний, системно-професійний та акме-професійний етапи. У відповідності до визначених етапів запропоновано напрями диверсифікації змісту неперервної підготовки вчителів початкової школи на кожному з них. ua
dc.description.abstract Рассматривается проблема диверсификации содержания непрерывной подготовки учителей начальной школы к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования. Проведен обзор научных исследований, обозначены целевые ориентиры диверсификации содержания непрерывной подготовки учителей начальной школы к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования. Указано, что основными элементами диверсификационной системы непрерывного педагогического образования выступают цели и содержание образования, методы, технологии, организационные формы, содержательно-структурные связи учебных уровней, их взаимодействие. Определено, что диверсификация помогает формировать новую систему непрерывной подготовки учителей начальной школы к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования. В структуре системы непрерывной подготовки учителей начальной школы к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования выделены начально-профессиональный, системно-профессиональный и акме-профессиональный этапы. В соответствии с обозначенными этапами предложены направления диверсификации содержания непрерывной подготовки учителей начальной школы на каждом из них. ua
dc.description.abstract In the article is shown the problem of diversification of the content of continuous preparation of the future primary school teachers to the professional work in the conditions of inclusive education. It is specified, that the main elements of the diversification system of continuous teacher education are goals and content of education, methods, technology, forms of organization, content-structural connections of educational stages and their interaction. It is indicated, that diversification must to promote the building of the new system of continuous preparation of the primary school teachers to the professional activity in the condition of the inclusive education. It was conducted a scientific research review and determined a target landmarks of continuous preparation of the future primary school teachers to the professional work in the conditions of inclusive education. In the structure of the system of continuous preparation of the future primary school teachers to the professional work in the conditions of inclusive education marked initial-professional, system-professional and acme-professional stages. It is proposed, in accordance with defined stages, directions of diversification of the content of continuous preparation of the future primary school teachers on the each stage. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject диверсифікація ua
dc.subject неперервна підготовка ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject учителі початкової школи ua
dc.subject інклюзивна освіта ua
dc.subject диверсификация ua
dc.subject непрерывная подготовка ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject учителя начальной школы ua
dc.subject инклюзивное образование ua
dc.subject diversification ua
dc.subject continuous preparation ua
dc.subject professional preparation ua
dc.subject primary school teachers ua
dc.subject inclusive education ua
dc.subject.classification [37.091.12:373.3:005.963]:376-056.26 ua
dc.title Диверсифікація змісту неперервної підготовки вчителів початкової школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти ua
dc.title.alternative Диверсификация содержания непрерывной подготовки учителей начальной школы к профессиональной деятельности в условиях инклюзивного образования ua
dc.title.alternative Diversification of the content of continuous preparation of the future primary school teachers to the professional work in the conditions of inclusive education ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу