ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Єфремова, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T19:10:10Z | |
dc.date.available | 2020-02-05T19:10:10Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Єфремова, М. М. Особливості психофізіологічного розвитку в процесі фізичного виховання учнів основної школи / М. М. Єфремова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С. 82-86. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27168 | |
dc.description.abstract | Охарактеризовано психологічні та фізіологічні особливості під час фізичного виховання школярів основної школи. Проаналізовано вплив психофізіологічних показників на процес фізичного виховання. Обґрунтовано роль вчителя фізичного виховання у розробці та організації фізичних вправ. Визначено рекомендації вчителеві для проведення занять із фізичної культури з огляду на психологічні та фізіологічні ознаки учнів основної школи. | ua |
dc.description.abstract | В статье охарактеризованы психологические и физиологические особенности во время физического воспитания школьников основной школы. Проанализировано влияние психо-физиологических показателей на процесс физического воспитания. Обоснована роль учителя физического воспитания в разработке и организации физических упражнений. Определены рекомендации учителю для проведения занятий по физической культуре, учитывая психологические и физиологические признаки учащихся основной школы. | ua |
dc.description.abstract | The article describes the psychological and physiological peculiarities during the physical education of primary school pupils. The influence of psycho-physiological parameters on the process of physical education is analyzed. The role of the teacher of physical education in the development and organization of physical exercises is substantiated. The recommendations for the teacher to conduct physical education classes are determined taking into account the psychological and physiological features of the pupils of the main school. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | психологічні особливості | ua |
dc.subject | фізіологічні ознаки | ua |
dc.subject | підлітковий вік | ua |
dc.subject | фізичне виховання | ua |
dc.subject | психологические особенности | ua |
dc.subject | физиологические признаки | ua |
dc.subject | подростковый возраст | ua |
dc.subject | физическое воспитание | ua |
dc.subject | psychological features | ua |
dc.subject | physiological signs | ua |
dc.subject | adolescence | ua |
dc.subject | physical education | ua |
dc.subject.classification | 37.015.3:159.9:612-053.6 | ua |
dc.title | Особливості психофізіологічного розвитку в процесі фізичного виховання учнів основної школи | ua |
dc.title.alternative | Особенности психофизиологического развития в процессе физического воспитания учащихся основной школы | ua |
dc.title.alternative | Features of psychological and physiological development in the process of physical education of basic school school | ua |
dc.type | Article | ua |