Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості психофізіологічного розвитку в процесі фізичного виховання учнів основної школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Єфремова, М. М.
dc.date.accessioned 2020-02-05T19:10:10Z
dc.date.available 2020-02-05T19:10:10Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Єфремова, М. М. Особливості психофізіологічного розвитку в процесі фізичного виховання учнів основної школи / М. М. Єфремова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С. 82-86. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27168
dc.description.abstract Охарактеризовано психологічні та фізіологічні особливості під час фізичного виховання школярів основної школи. Проаналізовано вплив психофізіологічних показників на процес фізичного виховання. Обґрунтовано роль вчителя фізичного виховання у розробці та організації фізичних вправ. Визначено рекомендації вчителеві для проведення занять із фізичної культури з огляду на психологічні та фізіологічні ознаки учнів основної школи. ua
dc.description.abstract В статье охарактеризованы психологические и физиологические особенности во время физического воспитания школьников основной школы. Проанализировано влияние психо-физиологических показателей на процесс физического воспитания. Обоснована роль учителя физического воспитания в разработке и организации физических упражнений. Определены рекомендации учителю для проведения занятий по физической культуре, учитывая психологические и физиологические признаки учащихся основной школы. ua
dc.description.abstract The article describes the psychological and physiological peculiarities during the physical education of primary school pupils. The influence of psycho-physiological parameters on the process of physical education is analyzed. The role of the teacher of physical education in the development and organization of physical exercises is substantiated. The recommendations for the teacher to conduct physical education classes are determined taking into account the psychological and physiological features of the pupils of the main school. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject психологічні особливості ua
dc.subject фізіологічні ознаки ua
dc.subject підлітковий вік ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject психологические особенности ua
dc.subject физиологические признаки ua
dc.subject подростковый возраст ua
dc.subject физическое воспитание ua
dc.subject psychological features ua
dc.subject physiological signs ua
dc.subject adolescence ua
dc.subject physical education ua
dc.subject.classification 37.015.3:159.9:612-053.6 ua
dc.title Особливості психофізіологічного розвитку в процесі фізичного виховання учнів основної школи ua
dc.title.alternative Особенности психофизиологического развития в процессе физического воспитания учащихся основной школы ua
dc.title.alternative Features of psychological and physiological development in the process of physical education of basic school school ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу