Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості готовності викладачів закладів вищої освіти до професійного самовдосконалення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Моренко, О. М.
dc.date.accessioned 2020-02-05T18:48:16Z
dc.date.available 2020-02-05T18:48:16Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Моренко, О. М. Особливості готовності викладачів закладів вищої освіти до професійного самовдосконалення / О. М. Моренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С. 138-143. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27156
dc.description.abstract Стаття присвячена проблемі формування готовності до професійного самовдосконалення викладачів закладів вищої освіти. Вища школа потребує викладачів, які здатні ефективно працювати в умовах зростання обсягів інформації, проектувати і проводити заняття, створюючи атмосферу дослідницько-пізнавальної співпраці, власним прикладом формувати дослідницьку позицію, прагнуть до професійного розвитку, саморозвитку, самовдосконалення і самореалізації. Одним із напрямів професійної підготовки майбутніх фахівців має стати формування їх готовності до професійного самовдосконалення, що можливе за умови готовності викладачів супроводжувати цей процес. Що дало б змогу викладачам та здобувачам творчо проявляти свої індивідуальні здібності, реалізувати інтелектуальний потенціал, застосовувати весь комплекс знань умінь і навичок до виконання завдань професійної діяльності без хронічної перевтоми, дистресу, професійного вигоряння та для збереження професійного здоров’я. У статті розкрито поняття “готовність до професійного самовдосконалення” та визначено ознаки та етапи готовності викладачів до професійного самовдосконалення. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены вопросы формирования готовности к профессиональному самосовершенствованию преподавателей высших учебных заведений. Высшей школе нужны преподаватели, которые способны эффективно работать в условиях увеличения объемов информации, умеющие проектировать и проводить занятия, создавая атмосферу исследовательско-познавательного сотрудничества, собственным примером формировать исследовательскую позицию, которые стремятся к профессиональному развитию, саморазвитию, самосовершенствованию и самореализации. Одним из направлений профессиональной подготовки будущих специалистов должно стать формирование их готовности к профессиональному самосовершенствованию, что возможно при условии готовности преподавателей сопровождать этот процесс. Это позволило бы преподавателям и студентам творчески проявлять свои индивидуальные способности, реализовать интеллектуальный потенциал, применять весь комплекс знаний, умений и навыков к выполнению задач профессиональной деятельности без хронического переутомления, дистресса и профессионального выгорания. В статье рассматривается понятие “готовность к профессиональному самосовершенствованию” и определены составляющие готовности преподавателей к профессиональному самосовершенствованию. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the problem of formation of readiness for professional self-improvement of teachers of institutions of higher education. The high school needs teachers who are capable of working effectively in conditions of growth of information volumes, designing and conducting classes, creating an atmosphere of research and cognitive cooperation, with their own example, to form a research position, seek professional development, self-development, self-improvement and self-realization. One of the areas of professional training for future specialists should be the formation of their readiness for professional self-improvement, which is possible only with the readiness of teachers to accompany this process. That would enable teachers and applicants to creatively demonstrate their individual abilities, realize their intellectual potential, apply the whole complex of knowledge of skills and abilities to perform professional tasks without chronic exhaustion, distress and professional burnout. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject готовність ua
dc.subject професійне самовдосконалення ua
dc.subject професійна компетентність ua
dc.subject складові готовності до професійного самовдосконалення ua
dc.subject готовность ua
dc.subject профессиональное самосовершенствование ua
dc.subject профессиональная компетентность ua
dc.subject составляющие профессионального самосовершенствования ua
dc.subject readiness ua
dc.subject professional self-improvement ua
dc.subject professional competence ua
dc.subject components of readiness for professional self-improvement ua
dc.subject.classification 378 ua
dc.title Особливості готовності викладачів закладів вищої освіти до професійного самовдосконалення ua
dc.title.alternative Особенности готовности преподавателей высших учебных заведений к профессиональному самосовершенствованию ua
dc.title.alternative Peculiarities of readiness of teachers of higher education institutions to professional self-improvement ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу