ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бондар, Віталій Іванович | |
dc.contributor.author | Синьов, Віктор Миколайович | |
dc.contributor.author | Колесник, Іван Пантелійович | |
dc.contributor.author | Супрун, Микола Олексійович | |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T09:14:07Z | |
dc.date.available | 2020-02-05T09:14:07Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Слово про Вчителя / В. І. Бондар, В. М. Синьов, І. П. Колесник, М. О. Супрун // Збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної студентської конференції «Теоретико-методична спадщина Івана Гавриловича Єременка і сучасність (до 100-річчя від дня народження)» 24 жовтня 2016 року / За ред. В. М. Синьова, І. П. Колесника. – Випуск 2. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова. – 2016. – С. 10 -17. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27138 | |
dc.description | Література 1. Вавіна Л. С., Єременко І. Г., Турчинська В. Є., Мерсіянова Г. М. Методичні рекомендації з питань запровадження диференційованого навчання в допоміжних школах. – К.: КМІУВ, 1980. – 39 с. 2. Выготский Л. С. Коллектив как фактор развития дефективного ребенка. Собр. Соч. т. 5. Основы дефектологии. – М.: Педагогика, 1983. – С. 196-219. 3. Грищенко М. М. Невпинно підносити якість роботи спеціальних шкіл. – К.: НДІ Дефектології, 1950. – 44с. 4. Дьячков А. И. Основные этапы развития советской системы воспитания и обучения аномальных детей (1917 – 1920 гг.) // Специальная школа. – 1967. –№1. –С.3-13. 5. Дьячков А. И. Основные этапы развития советской системы воспитания и обучения аномальных детей (1945 – 1967 гг.) // Специальная школа. – 1967. –№5. – С.3-13. 6. Еременко 7И. Г. Олигофренопедагогика – К.: Вища школа, 1985. – 328 с. 7. Еременко И. Г. Дидактические основы урока во вспомогательной школе. – К.: Рад. школа, 1966. – 129 с. 8. Еременко И. Г. Материалы исследования процесса обучения во вспомогательной школе. Ч. 1. – К.: Пед. общество УССР,1972. – 110 с. 9. Еременко И. Г. Материалы исследования процесса обучения во вспомогательной школе. Ч. 2 – К.: Рад. школа, 1975. – 82 с. 10. Еременко И. Г. Организация учебной деятельности учащихся вспомогательной школы на основе повышения их познавательной активности: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13. 00. 03 / НИИ Дефектологии АПН СССР. – М.: 1967. – 66 с. 11. Еременко И. Г. Познавательные возможности учащихся вспомогательной школы. – К.: Рад. школа, 1972. – 130 с. 12. Капустин А. И. Проблема дифференцированного обучения в истории олигофренопедагогики. – В кн. Методические рекомендации по внеклассной работе с учащимися специальных школ-интернатов. – Донецк: ДОИУУ, 1988. – С. 7-13. 13. Колесник І. П., Бондар Є. О. Іван Гаврилович Єременко // Внесок викладачів кафедри психокорекційної педагогіки у розвиток історії вітчизняної корекційної освіти: навчальний посібник / за редакцією І. П. Колесника, Г. С. Піонтківської. – К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. –С. 37-41. 14. Основы специальной дидактики / Под ред. И. Г. Еременко. – К.: Рад. школа, 1975. – 309 с. 15. Синьов В. М. Психолого-педагогічні проблеми дефектології та пенітенціарії: Вибрані наукові праці. – К.: МП «Леся», 2010. – 779 с. 16. Супрун М. О. Теоретико-практичний внесок наукової школи професора І. Г. Єременка у розвиток корекц1йної педагогіки / Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. – К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2001. – Вип. 30. – С. 229-234. 16. Ярмаченко М. Д. Основні віхи становлення і розвитку дефектологічної науки в Україні / Матер. Всеукр. наук.-практ. конф.: Інтеграція аномальної дитини в сучасній системі соціальних відносин. – К.: ІД АПН України, 1994. – С. 3-12. | ua |
dc.description.abstract | У статті розглядається роль доктора педагогічних наук, професора Івана Гавриловича Єременка у розвитку корекційної педагогіки України | ua |
dc.description.abstract | In this article the role of the doctor of pedagogical sciences, professor Ivan Gavrilovich Eremenko in the development of correctional pedagogy of Ukraine is considered | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагог | ua |
dc.subject | виховання | ua |
dc.subject | навчання | ua |
dc.subject | олігофренопедагогіка | ua |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | ua |
dc.subject | teacher | ua |
dc.subject | education | ua |
dc.subject | training | ua |
dc.subject | oligophrenopedagogics | ua |
dc.subject | children with special educational needs | ua |
dc.title | Слово про Вчителя | ua |
dc.type | Other | ua |