Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування лексико-народознавчої компетентності майбутнього вчителя початкової школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Струк, А. В.
dc.date.accessioned 2020-02-04T11:45:31Z
dc.date.available 2020-02-04T11:45:31Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Струк, А. В. Педагогічні умови формування лексико-народознавчої компетентності майбутнього вчителя початкової школи / А. В. Струк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 68. – С. 201-204. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27129
dc.description.abstract Розкрито сутність поняття “педагогічні умови”, проаналізовано погляди вчених на тлумачення педагогічних умов. Визначено педагогічні умови формування лексико-народознавчої компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Виділено та охарактеризовано методи і форми, які є ефективними при впровадженні педагогічних умов лексико-народознавчої компетентності майбутнього вчителя початкової школи. Лексико-народознавча підготовка майбутнього вчителя початкових класів передбачає формування в нього лексичної, народознавчої компетенції: уміння використовувати особливості мовленнєвої поведінки у відповідних ситуаціях спілкування, забезпечувати формування культури спілкування, ознайомлення з нормами етикету, сформованість знань та умінь щодо правил ввічливості, вміння визначати акцент та діалектні особливості мовлення, уміння складати й презентувати усні відгуки про побачене, почуте, пережите. ua
dc.description.abstract Раскрыта сущность понятия “педагогические условия”, проанализированы взгляды ученых на толкование педагогических условий. Определены педагогические условия формирования лексико-народоведческой компетентности будущего учителя начальной школы. Выделены и охарактеризованы методы и формы, которые являются эффективными при внедрении педагогических условий лексико-народоведческой компетентности будущего учителя начальной школы. Лексико-народоведческая подготовка будущего учителя начальных классов предусматривает формирование у него народоведческой, социокультурной компетенции: умение использовать особенности речевого поведения в соответствующих ситуациях общения, обеспечивать формирование культуры общения, знакомство с нормами этикета, сформированность знаний и умений по правилам вежливости, умение определять акцент и диалектные особенности речи, умение составлять и представлять устные отзывы об увиденном, услышанном, пережитом. ua
dc.description.abstract The article reveals the essence of the concept of “pedagogical conditions”, analyzes the views of scientists on the interpretation of pedagogical conditions. The pedagogical conditions for the formation of the lexical-ethnographic competence of the future teacher of elementary school are determined. The methods and forms that are effective in introducing the pedagogical conditions of the lexical-nationalistic competence of the future teacher of elementary school are identified and characterized. The lexico-ethnographic preparation of the future teacher of elementary classes involves the formation of his ethnographic, socio-cultural competence: the ability to use the peculiarities of speech behavior in the appropriate communication situations, to ensure the formation of a culture of communication, familiarity with the norms of etiquette, the formation of knowledge and skills regarding the rules of politeness, the ability to determine the emphasis and dialect speech features, ability to compose and present oral responses about what they have seen, heard, experienced. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject умова ua
dc.subject педагогічна умова ua
dc.subject лексика ua
dc.subject народознавство ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject вищий навчальний заклад ua
dc.subject майбутній вчитель ua
dc.subject початкова школа ua
dc.subject условие ua
dc.subject педагогическое условие ua
dc.subject лексика ua
dc.subject народоведение ua
dc.subject высшее учебное заведение ua
dc.subject будущий учитель ua
dc.subject начальная школа ua
dc.subject condition ua
dc.subject pedagogical condition ua
dc.subject vocabulary ua
dc.subject ethnography ua
dc.subject competence ua
dc.subject higher education institution ua
dc.subject future teacher ua
dc.subject elementary school ua
dc.subject.classification 378:37.015.31:39 ua
dc.title Педагогічні умови формування лексико-народознавчої компетентності майбутнього вчителя початкової школи ua
dc.title.alternative Педагогические условия формирования лексико-народоведческой компетентности будущего учителя начальной школы ua
dc.title.alternative Pedagogical conditions for the formation of the lexical-nationalistic competence of the future teacher of elementary school ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу