Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Концептуальні засади технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шульга, Л. М
dc.date.accessioned 2020-01-31T09:36:08Z
dc.date.available 2020-01-31T09:36:08Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Шульга, Л. М. Концептуальні засади технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання / Л. М. Шульга // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 209-212. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27085
dc.description.abstract Стаття висвітлює концептуальні засади технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання. У статті розкрито мету, завдання, методологічні підходи (синергетичний, аксіологічний, культурологічний, особистісно орієнтований, діяльнісний, компетентнісний, технологічний) і принципи технології (цілісності, дитиноцентризму, природовідповідності, поліхудожності, культуровідповідності, системності, комплексності). Автор доводить доцільність концептуальних положень технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку, яка дає змогу впливати на розвиток у дошкільників чуттєвого сприйняття світу, формування естетично-ціннісного ставлення до краси, розвиток асоціативно-образного мислення, уяви, творчих здібностей, художньо-творче самовираження дошкільників на заняттях із малювання. ua
dc.description.abstract Статья освещает концептуальные основы технологии развития творческих способностей детей дошкольного возраста на занятиях по рисованию. В статье раскрыты цели, задачи, методологические подходы (синергетический, аксиологический, культурологический, личностно ориентированный, деятельностный, компетентностный, техно-логический) и принципы технологии (целостности, детоцентризма, природосообразности, полихудожественности, культуросообразности, системности, комплексности). Автор доказывает целесообразность концептуальных положений технологии развития творческих способностей детей дошкольного возраста, которая позволяет влиять на развитие у детей чувственного восприятия мира, формирование эстетически-ценностного отношения к красоте, развитие ассоциативно-образного мышления, воображения, творческих способностей, художественно-творческое самовыражение дошкольников на занятиях по рисованию. ua
dc.description.abstract The article covers the conceptual foundations of the technology of development of creative abilities of preschool children in painting classes, the purpose, tasks, methodological approaches (synergetic, axiological, cultural, personally oriented, activity, competence, technological) and the principles of technology (integrity, child-centrism, natural conformity, polyart, culture of conformity, systematic, complex). The author proves the expediency of the conceptual provisions of the technology of development of creative abilities of preschool children, which allows influencing the development of sensory perception of the world by preschoolers, the formation of aesthetic-value attitude to beauty, the development of associative-thinking thinking, imagination, creative abilities, artistic and creative self-expression of preschoolers. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject концептуальні засади ua
dc.subject підходи ua
dc.subject принципи ua
dc.subject технологія ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject творчі здібності ua
dc.subject дошкільники ua
dc.subject концептуальные основы ua
dc.subject подходы ua
dc.subject принципы ua
dc.subject технология ua
dc.subject развитие ua
dc.subject творческие способности ua
dc.subject дошкольники ua
dc.subject conceptual foundations ua
dc.subject approaches ua
dc.subject principles ua
dc.subject technology ua
dc.subject development ua
dc.subject creative abilities ua
dc.subject children of preschool age ua
dc.subject.classification 37.015.31.016:74(043.5) ua
dc.title Концептуальні засади технології розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу