Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Елементи сторітелінгу як навчального методу у поглядах педагогів, громадських діячів минулого

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Микитюк, С. О.
dc.date.accessioned 2020-01-28T12:06:40Z
dc.date.available 2020-01-28T12:06:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Микитюк, С. О. Елементи сторітелінгу як навчального методу у поглядах педагогів, громадських діячів минулого / С. О. Микитюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 134-137. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27058
dc.description.abstract У статті звертається увага на витоки формування такого сучасного навчального методу, як сторітелінг у процесі освітньої діяльності педагогів і громадських діячів минулого. Так, ще педагоги ХІХ ст. звертали увагу на необхідність покращення організації навчальної роботи з учнями для свідомого засвоєння ними знань і формування вмінь використати практично, на вміння вчителя збудити душевні емоції учня і спонукати його до навчання. Крім того, підкреслювалась необхідність уміння працювати з аудиторією слухачів: зацікавити їх на початку розповіді, втримати увагу, підвести до логічного завершення, начебто вони самі прийшли до цього висновку. Доведено, що використання педагогічних надбань минулого є міцним і ґрунтовним фундаментом для подальшого вдосконалення, розширення педагогічних можливостей, що сприяє кращому розумінню, сприйняттю і відтворенню навчального матеріалу учнями, студентами. ua
dc.description.abstract В статье обращается внимание на истоки формирования современного учебного метода как сторителлинг в процессе образовательной деятельности педагогов и общественных деятелей прошлого. Так, педагоги ХІХ в. обращали внимание на необходимость улучшения организации учебной работы с учениками для сознательного усвоения ими знаний и формирования умений использовать их практически; на умение учителя воздействовать на душевные эмоции ученика и вызвать желание учиться. Кроме того, подчеркивалась необходимость умения работать с аудиторией слушателей: заинтересовать их вначале рассказа, удержать внимание, подвести к логическому завершению, как будто это они сами пришли к такому выводу. Доказано, что использование педагогического достояния прошлого есть крепким и основательным фундаментом для дальнейшего усовершенствования, расширения педагогических возможностей и содействует лучшему пониманию, восприятию и воспроизведению учебного материала школьниками, студентами. ua
dc.description.abstract The article draws attention to the origins of the formation of storytelling as a modern educational method in the educational process of educators and public figures of the past. So, educators of the ХІХ century paid attention to the necessity of improvements in the organization of educational work with students for their conscious learning and creation of skills to use them in a practical way; to the ability of the teacher to affect students’ mental emotions and make them learn. In addition, the need of the ability to work with audience was emphasized: to catch their interest at the beginning of the story, to hold attention and finally to bring to a logical conclusion as if they came to this conclusion themselves. It is proved that the usage of the pedagogical heritage of the past is a strong and solid foundation for further improvement, expansion of pedagogical capabilities and it contributes to better understanding, perception and reproduction of the educational material by schoolchildren and students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject сторітелінг ua
dc.subject інноваційні методи навчання ua
dc.subject емоційне навчання ua
dc.subject процес передачі знань ua
dc.subject педагогічна техніка ua
dc.subject педагогічна майстерність ua
dc.subject доступність і простота матеріалу ua
dc.subject збагачення промови прикладами ua
dc.subject сторителлинг ua
dc.subject инновационные методы обучения ua
dc.subject эмоциональное обучение ua
dc.subject процесс передачи знаний ua
dc.subject педагогическая техника ua
dc.subject педагогическое мастерство ua
dc.subject доступность и простота материала ua
dc.subject обогащение речи примерами ua
dc.subject storytelling ua
dc.subject innovative teaching methods ua
dc.subject emotional training ua
dc.subject process of knowledge transference ua
dc.subject pedagogical technique ua
dc.subject pedagogical mastery ua
dc.subject availability and simplicity of the material ua
dc.subject enrichment of speech examples ua
dc.subject.classification 37.091.4 ua
dc.title Елементи сторітелінгу як навчального методу у поглядах педагогів, громадських діячів минулого ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу