Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти непедагогічного профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козловський, Ю. М.
dc.date.accessioned 2020-01-27T15:20:46Z
dc.date.available 2020-01-27T15:20:46Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Козловський, Ю. М. Формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти непедагогічного профілю / Ю. М. Козловський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 99-103. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27049
dc.description.abstract У статті проаналізовано концептуальні підходи до формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти непедагогічного профілю. Доведено, що вимогою часу стала потреба нового осмислення педагогічної підготовки сучасного викладача. Обґрунтовано теоретичні засади та розроблено структуру і зміст підходів до формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників. Показано, що формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти непедагогічного профілю доцільно розділити на три блоки: загальна педагогічна компетентність, професійна педагогічна компетентність та індивідуальна педагогічна траєкторія. Обґрунтовано програмні результати навчання, що забезпечують формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти непедагогічного профілю. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы концептуальные подходы к формированию педагогической компетентности научно-педагогических сотрудников высших учебных заведений непедагогического профиля. Доказано, что требованием времени стала необходимость нового осмысления педагогической подготовки современного преподавателя вуза. Обоснованы теоретические основы, а также разработана структура и содержание подходов к формированию педагогической компетентности научно-педагогических сотрудников. Показано, что формирование педагогической компетентности научно-педагогических работников высших учебных заведений непедагогического профиля целесообразно разделить на три блока: общая педагогическая компетентность, профессиональная педагогическая компетентность и индивидуальная педагогическая траектория. Обоснованы программные результаты обучения, обеспечивающие формирование педагогической компетентности научно-педагогических сотрудников высших учебных заведений непедагогического профиля. ua
dc.description.abstract The article analyzes conceptual approaches to the formation of pedagogical competence of teachers of the university of non-pedagogical profile. It is proved that the demand of the time was the need for a new understanding of the pedagogical training of a modern teacher of higher education. The theoretical principles are substantiated, and the structure and content of approaches to the formation of teacher competence of teachers are developed. It is shown that formation of pedagogical competence of teachers of the university of non-pedagogical profile is expedient to be divided into three blocks: general pedagogical competence, professional pedagogical competence and individual pedagogical trajectory. The program results of training, which provide formation of pedagogical competence of teachers of the university of non-pedagogical profile, are substantiated. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject педагогічна компетентність ua
dc.subject науково-педагогічні працівники ua
dc.subject заклади вищої освіти непедагогічного профілю ua
dc.subject педагогічна підготовка ua
dc.subject професійний розвиток ua
dc.subject педагогическая компетентность ua
dc.subject научно-педагогические сотрудники ua
dc.subject учреждения высшего образования непедагогического профиля ua
dc.subject педагогическая подготовка ua
dc.subject профессиональное развитие ua
dc.subject pedagogical competence ua
dc.subject teachers ua
dc.subject institutions of higher education of non-pedagogical profile ua
dc.subject pedagogical preparation ua
dc.subject professional development ua
dc.subject.classification 378(12) ua
dc.title Формування педагогічної компетентності науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти непедагогічного профілю ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу