ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гармаш, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-01-24T14:40:20Z | |
dc.date.available | 2020-01-24T14:40:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Гармаш, О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов як педагогічна проблема / О. М. Гармаш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 39-42. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27034 | |
dc.description.abstract | У статті порушено проблему підготовки майбутніх учителів іноземних мов до роботи в закладах середньої освіти. Визначено та охарактеризовано структуру підготовки вчителів іноземних мов, яка складається із загальної та професійної (іншомовної (фахової), психолого-педагогічної, методичної, педагогічної практики, науково-дослідної роботи) підготовки. Наголошено на важливості випереджального характеру професійної підготовки педагогів та формуванні сучасного інструментарію компетентностей, які будуть спрямовані на розвиток і підтримку особистісних інтересів кожної дитини. | ua |
dc.description.abstract | В статье затронута проблема подготовки будущих учителей иностранных языков к работе в учреждениях сред-него образования. Определена и охарактеризована структуру подготовки учителей иностранных языков, которая со-стоит из общей и профессиональной (иноязычной (специальной), психолого-педагогической, методической, практики, научно-исследовательской работы) подготовки. Подчеркнута важность опережающего характера профессиональной подготовки педагогов и формирования современного инструментария компетентностей, которые будут направлены на развитие и поддержку личных интересов каждого ребенка. | ua |
dc.description.abstract | In the article it is raised the problem of preparation of the future teachers of foreign languages for the work in secondary education institutions. It is determined and characterized the preparation structure of the teachers of foreign languages, which consists of general and professional (foreign language (for special propose), psychological and pedagogical, methodical, practice, research work) part. It is emphasized the importance role of the pre-eminent nature of the teachers’ professional preparation and the formation of modern tools of competences, which will be aimed at the development and support of the personal interests of each child. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | вчитель іноземних мов | ua |
dc.subject | тьютор | ua |
dc.subject | компетентність | ua |
dc.subject | педагогічна освіта | ua |
dc.subject | професійна підготовка | ua |
dc.subject | освітні тенденції | ua |
dc.subject | кваліфікація | ua |
dc.subject | академічна мобільність | ua |
dc.subject | учитель иностранных языков | ua |
dc.subject | компетентность | ua |
dc.subject | педагогическое образование | ua |
dc.subject | профессиональная подготовка | ua |
dc.subject | образовательные тенденции | ua |
dc.subject | квалификация | ua |
dc.subject | академическая мобильность | ua |
dc.subject | teacher for foreign languages | ua |
dc.subject | tutor | ua |
dc.subject | competence | ua |
dc.subject | pedagogical education | ua |
dc.subject | professional preparation | ua |
dc.subject | educational trends | ua |
dc.subject | qualification | ua |
dc.subject | academic mobility | ua |
dc.subject.classification | 378.03 | ua |
dc.title | Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов як педагогічна проблема | ua |
dc.type | Article | ua |