Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов як педагогічна проблема

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гармаш, О. М.
dc.date.accessioned 2020-01-24T14:40:20Z
dc.date.available 2020-01-24T14:40:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Гармаш, О. М. Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов як педагогічна проблема / О. М. Гармаш // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 66. – С. 39-42. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/27034
dc.description.abstract У статті порушено проблему підготовки майбутніх учителів іноземних мов до роботи в закладах середньої освіти. Визначено та охарактеризовано структуру підготовки вчителів іноземних мов, яка складається із загальної та професійної (іншомовної (фахової), психолого-педагогічної, методичної, педагогічної практики, науково-дослідної роботи) підготовки. Наголошено на важливості випереджального характеру професійної підготовки педагогів та формуванні сучасного інструментарію компетентностей, які будуть спрямовані на розвиток і підтримку особистісних інтересів кожної дитини. ua
dc.description.abstract В статье затронута проблема подготовки будущих учителей иностранных языков к работе в учреждениях сред-него образования. Определена и охарактеризована структуру подготовки учителей иностранных языков, которая со-стоит из общей и профессиональной (иноязычной (специальной), психолого-педагогической, методической, практики, научно-исследовательской работы) подготовки. Подчеркнута важность опережающего характера профессиональной подготовки педагогов и формирования современного инструментария компетентностей, которые будут направлены на развитие и поддержку личных интересов каждого ребенка. ua
dc.description.abstract In the article it is raised the problem of preparation of the future teachers of foreign languages for the work in secondary education institutions. It is determined and characterized the preparation structure of the teachers of foreign languages, which consists of general and professional (foreign language (for special propose), psychological and pedagogical, methodical, practice, research work) part. It is emphasized the importance role of the pre-eminent nature of the teachers’ professional preparation and the formation of modern tools of competences, which will be aimed at the development and support of the personal interests of each child. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вчитель іноземних мов ua
dc.subject тьютор ua
dc.subject компетентність ua
dc.subject педагогічна освіта ua
dc.subject професійна підготовка ua
dc.subject освітні тенденції ua
dc.subject кваліфікація ua
dc.subject академічна мобільність ua
dc.subject учитель иностранных языков ua
dc.subject компетентность ua
dc.subject педагогическое образование ua
dc.subject профессиональная подготовка ua
dc.subject образовательные тенденции ua
dc.subject квалификация ua
dc.subject академическая мобильность ua
dc.subject teacher for foreign languages ua
dc.subject tutor ua
dc.subject competence ua
dc.subject pedagogical education ua
dc.subject professional preparation ua
dc.subject educational trends ua
dc.subject qualification ua
dc.subject academic mobility ua
dc.subject.classification 378.03 ua
dc.title Професійна підготовка майбутніх учителів іноземних мов як педагогічна проблема ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу