Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні засади професії медіааналітика: від аналізу інформаційних потоків до англомовної компетентності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марків, Олександра Тимофіївна
dc.contributor.author Зарівна, Оксана Тимофіївна
dc.date.accessioned 2020-01-21T09:39:54Z
dc.date.available 2020-01-21T09:39:54Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Зарівна, О. Т. Теоретичні засади професії медіааналітика : від аналізу інформаційних потоків до англомовної компетентності / О. Т. Зарівна, О. Т. Марків // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологія» : наук. журн. – Острог : Вид­-во НаУОА, 2019. - Вип. 8 (76), грудень. - С. 100-103. ua
dc.identifier.issn 2519-2558
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26966
dc.description.abstract У статті розкрито професійні вимоги до медіааналітиків, які дозволяють їм якісно аналізувати медіа, продуктивно та ефективно працювати в компаніях інформаційно-аналітичного типу – вчасно і правильно виконувати запити клієнтів і формувати відповідний контент. Моніторинг медіа, інформаційно-комунікаційний аналіз та медіааудит, формування інформаційного поля, створення вторинних аналітичних документів, оцінка репутаційних ризиків та прогнозування ситуації навколо предмету аналізу – це основний, але не вичерпний, перелік компетентностей медіааналітика, про які описано в дослідженнні. Детально розглянуто жанри аналітичних документів, з якими щодня мають справу такі фахівці. Акцентовано на необхідності володіння аналійською мовою. ua
dc.description.abstract The article describes the professional requirements for media analysts, which allow them to analyze the media, work productively and effectively in companies of this type – correctly and in time fulfill customer requests and generate relevant informational content. Media monitoring, informational and communicational analysis and media audit, information field formation, creation of secondary analytical documents, assessment of reputational risks and prediction of the situation around the subject of analysis are the main, but not exhaustive, list of competencies of media analysts, described in our research paper. The genres of analytical documents that professionals deal with every day are discussed in detail. Emphasis is made on the nessesity of English language knowledge for professional purposes, like professional terminology and linguistic means (emotional, syntactic, phraseological), as well as the ability to describe information flows from the original foreign language speakers. It is noted that Ukraine lacks highly qualified media analysts, so the pedagogical aspect of the issue is very important. To train such professionals, you need to use specialized specialities (journalism, information analytics and reference activities, etc.) as a learning environment to acquire the necessary competencies. Self trainings and different courses are also justified. Key ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-­во НаУОА ua
dc.subject медіааналітика ua
dc.subject медіааналіз ua
dc.subject медіааудит ua
dc.subject медіадокументи ua
dc.subject формування професійних компетентностей ua
dc.subject media analytics ua
dc.subject media analysis ua
dc.subject media audit ua
dc.subject media documents ua
dc.subject professional competence formation ua
dc.subject.classification 37.017:316.77 ua
dc.title Теоретичні засади професії медіааналітика: від аналізу інформаційних потоків до англомовної компетентності ua
dc.title.alternative Theoretical fundamentals of media analytical profession: from analysis of information flows to English competence ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу