Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Лінгвосоціокультурний підхід у вивченні англомовної новорічної пісні «Jingle Bells»

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Петько, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2020-01-17T09:38:36Z
dc.date.available 2020-01-17T09:38:36Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Петько, Л. В. Лінгвосоціокультурний підхід у вивченні англомовної новорічної пісні «Jingle Bells» / Л. В. Петько // Topical issues of redagogy : Collective monograph. – Edizioni Magi, Roma, Italy, 2019. – P. 31−57. ua
dc.identifier.isbn 978-88-89655-13-5
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26906
dc.description.abstract Розглянуто зміст роботи над американською новорічною піснею «Jingle Bells» на заняттях з англійської мови зі студентами в умовах університетської освіти. Автор пропонує шляхи упровадження у викладання іноземної мови за професійним спрямуванням лінгвосоціокультурного підходу, що зумовлює апробацію інноваційних методів навчання, орієнтованих на ознайомлення та розуміння історії, культури, традицій країни, національного характеру мови вивчення (США), інтенсифікацію когнітивної і комунікативної активності студентів, взаємодію учасників навчально-виховного процесу. Соціокультурний аспект представлено соціальними цінностями та соціальною поведінкою всередині американського суспільства у 19 ст.; етнокультурний аспект − описом життя людей, їхнього побуту, свят в Америці того часу; культурний − представлено шляхом висвітлення створення новорічної пісні «Jingle Bells», виникнення мінстрел-шоу. ua
dc.description.abstract Using American New Year’s song «Jingle Bells» in students’ professional training is presented. The content of work with songs at the English language lessons with students of the humanities of higher educational establishments is explored. To understand the difference of cultural-historical environment and national character of world language, also to understand the meaning of language units as a cultural component. Historical and cultural background, which includes not only knowledge of history, but also knowledge of culture of the language community in the process of its historical development; socio-cultural background – peculiarities of communication within the society, social behavior, social values in 19th century, conversation formulae, non-verbal communication; ethno-cultural background, which includes information about the way of life, traditions, holidays, etc; cultural background is presented by lighting the creation of New Year's song "Jingle Bells", the emergence of minstrel shows. ua
dc.description.abstract Рассматривается содержание работы над американской новогодней песней «Jingle Bells» на занятиях по английскому языку со студентами в условиях университетского образования. Автор описывает направления использования лингвосоциокультурного подхода в организации процесса преподавания иностранного языка профессиональной направленности, что позволяет апробировать инновационные методы обучения иностранного языка, ориентированные на ознакомление и понимание истории, культуры, традиций, национального характера страны изучения языка (США), интенсификацию когнитивной и коммуникативной активности студентов, а также взаимодействие участников образовательного процесса. Социокультурный аспект представлен социальными ценностями и социальным устройством американского общества в 19 столетии; этнокультурный аспект представлен описанием жизни и быта людей, праздников в Америке того времени; культурный аспект представлен путём освещения создания новогодней песни «Jingle Bells», возникновения минстрел-шоу. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Edizioni Magi, Roma, Italy ua
dc.subject університет ua
dc.subject студенти ua
dc.subject іноземна мова ua
dc.subject лінгвосоціокультурний підхід ua
dc.subject пісня «Jingle Bells» ua
dc.subject университет ua
dc.subject студенты ua
dc.subject иностранный язык ua
dc.subject лингвосоциокультурный подход ua
dc.subject песня «Jingle Bells» ua
dc.subject university ua
dc.subject students ua
dc.subject foreign language ua
dc.subject lingvosociocultural approach ua
dc.subject song «Jingle Bells» ua
dc.subject.classification 81’27:[811.111:784] ua
dc.title Лінгвосоціокультурний підхід у вивченні англомовної новорічної пісні «Jingle Bells» ua
dc.title.alternative Лингвосоциокультурный подход в изучении американской новогодней песни «Jingle Bells». ua
dc.title.alternative Lingvosociocultural Approach to Teaching American New Year’s Song «Jingle Bells» ua
dc.type Book chapter ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics