Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості формування педагогічного мислення у майбутніх педагогів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвієнко, Олена Валеріївна
dc.date.accessioned 2020-01-17T08:55:38Z
dc.date.available 2020-01-17T08:55:38Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Матвієнко, О. В. Особливості формування педагогічного мислення у майбутніх педагогів / О. В. Матвієнко // Topical issues of pedagogy : Collective monograph. − Edizioni Magi, Roma, Italia, 2019. − P. 103−123. ua
dc.identifier.isbn 978-88-89655-13-5
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26905
dc.description.abstract Уточнено і конкретизовано поняття «педагогічне мислення», виділено елементи і описано форми педагогічного мислення. З метою теоретичного обґрунтування процесу формування педагогічного мислення майбутніх педагогів було проаналізовано основні функції педагогічного мислення, визначені його загальні риси та обґрунтовано, що узагальнене вміння педагогічно мислити припускає наявність у вчителя аналітичних, прогностичних, проективних, а також рефлексивних умінь. Виділено положення когнітивної психології, які є підґрунтям технології формування педагогічного мислення майбутнього педагога. Доведено, що доцільною є інтеграція «знаннєвого», задачного і контекстного підходів до формування педагогічного мислення у майбутніх педагогів, яка забезпечує побудову освітнього процесу в єдності його цільової, змістової, процесуальної, результативної складових, та сприяє формуванню професійно значущих якостей мислення, розвитку і вдосконаленню індивідуального стилю розумової діяльності. ua
dc.description.abstract Уточнено и конкретизировано понятие «педагогическое мышление», выделены элементы и описаны формы педагогического мышления. С целью теоретического обоснования процесса формирования педагогического мышления будущих учителей были проанализированы основные функции педагогического мышления, определены его общие черты и обосновано, что обобщенное умение педагогически мыслить предполагает наличие у учителя аналитических, прогностических, проективных, а также рефлексивных умений. Выделены положения когнитивной психологии, которые являются основой технологии формирования педагогического мышления будущего учителя. Доказано, что целесообразной является интеграция «знаниевого», задачного и контекстного подходов к формированию педагогического мышления у будущих учителей, которая обеспечивает построение образовательного процесса в единстве ее целевой, содержательной, процессуальной, результативной составляющих, и способствует формированию профессионально значимих качеств мышления, развитию и совершенствованию индивидуального стиля умственной деятельности. ua
dc.description.abstract Clarified and elaborated the concept of "pedagogical thinking, the selected elements and describes the forms of pedagogical thinking. To provide the theoretical justification of the process of formation of pedagogical thinking of the future teachers analyzed the main features of pedagogical thinking, its common features and it is proved that the generalized ability to think pedagogically suggests that the teacher analytical, predictive, projective and reflective skills. Selected provisions of cognitive psychology, which are the basis of the technology of formation of pedagogical thinking of the future teachers. It is proved that it is feasible to integrate "knowledge", task and contextual approaches to the development of pedagogical thinking in the future teachers, which provides the construction of the educational process in the unity of its target, substantive, procedural, efficient components, and contributes to the formation of professionally significant qualities of thinking, the development and improvement of individual style of mental activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Edizioni Magi, Roma, Italia ua
dc.subject педагогічне мислення ua
dc.subject форми педагогічного мислення ua
dc.subject функції мислення ua
dc.subject майбутні педагоги ua
dc.subject педагогическое мышление ua
dc.subject формы педагогического мышления ua
dc.subject функции мышления ua
dc.subject будущие педагоги ua
dc.subject pedagogical thinking ua
dc.subject pedagogical forms thinking ua
dc.subject thinking functions ua
dc.subject future teachers ua
dc.subject.classification 371.134+159.955 ua
dc.title Особливості формування педагогічного мислення у майбутніх педагогів ua
dc.title.alternative Особенности формирования педагогического мышления у будущих педагогов ua
dc.title.alternative Features of the formation of future teachers’ pedagogical thinking ua
dc.type Book chapter ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу