Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методологічні засади реалізації адхократичного підходу до вивчення дисциплін математичного циклу із використанням систем комп'ютерної математики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Клочко, В. І.
dc.contributor.author Клочко, О. В.
dc.date.accessioned 2019-12-11T10:18:12Z
dc.date.available 2019-12-11T10:18:12Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Клочко, В. І. Теоретико-методологічні засади реалізації адхократичного підходу до вивчення дисциплін математичного циклу із використанням систем комп'ютерної математики / В. І. Клочко, О. В. Клочко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 21 (28). – С. 37-43. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26577
dc.description.abstract У статті розкрито цілі, зміст і шляхи реалізації адхократичного підходу під час навчання дисциплін математичного циклу із застосуванням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема використання систем комп’ютерної математики. Важливим завданням сучасної вищої освіти є формування здатності студентів до застосовування інформаційно-комунікаційних технологій у майбутній професійній діяльності, що сприятиме процесу самовдосконалення, самоосвіти, творчого розвитку особистості впродовж життя. Реалізація адхократичного підходу забезпечує стійкий розвиток особистості, ефективність процесу навчання дисциплін математичного циклу із використанням систем комп’ютерної математики. Це підтверджуються результатами педагогічних експериментів з використанням наведених та інших професійно зорієнтованих завдань. ua
dc.description.abstract The article describes the goals, content and how to implement adhokratic approach during the study disciplines mathematical cycle using modern information and communication technologies using computer systems mathematics. An important task of modern higher education is the formation of the ability of students to apply information and communication technologies in future careers. This will facilitate the process of self-education, self-improvement, creative personal development throughout their lives. Adhokratic implementation approach ensures continuous personal development, process efficiency study mathematical cycle using computer systems in mathematics. This is confirmed by the results of pedagogical experiments using these and other professionally-oriented tasks. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject адхократичний підхід ua
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології ua
dc.subject системи комп’ютерної математики ua
dc.subject дисципліни математичного циклу ua
dc.subject підготовка майбутніх фахівців ua
dc.subject застосункові задачі ua
dc.subject training of future specialists ua
dc.subject adhokratic approach ua
dc.subject information and communications technology ua
dc.subject computer mathematics system ua
dc.subject the discipline of mathematics ua
dc.subject applied problems ua
dc.subject.classification 377.091: [004:372.32] ua
dc.title Теоретико-методологічні засади реалізації адхократичного підходу до вивчення дисциплін математичного циклу із використанням систем комп'ютерної математики ua
dc.title.alternative Theoretical and methodological principles of the implementation of the adhokratic approach to study the disciplines of mathematical cycle using systems of computer mathematics ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу