DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 07. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія » Випуск 40 (53) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26536
Title: Художня література як соціальна педагогіка
Authors: Демарьов, О. Г.
Keywords: художня література
соціальна педагогіка
естетичне виховання
суспільне виховання
естетика
художественная литература
социальная педагогика
эстетическое воспитание
общественное воспитание
эстетика
literature
social pedagogy
aesthetic education
social education
aesthetics
Issue Date: 2019
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Демарьов, О. Г. Художня література як соціальна педагогіка / О. Г. Демарьов // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7 : Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наук. праць]. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 40 (53). – С. 169-176.
Abstract: У статті розглядається соціально-педагогічна природа художньої літератури, її можливості впливати на суспільні маси, формувати світогляд, виховувати почуття, вказувати орієнтири і напрямок розвитку на загальносуспільному рівні. Виконано спробу розглянути художню літературу і її роль у суспільному вихованні людини за допомогою міждисциплінарного підходу, а саме: на границі естетики, літературознавства й педагогіки. Обгрунтовано необхідність подальшого розгляду літератури як соціальної педагогіки.
В статье рассматривается социально-педагогическая природа художественной литературы, ее возможности влияния на общественные массы, формирования мировоззрения, воспитания чувств, указание ориентиров и направлений развития на общественном уровне. Выполнена попытка рассмотрения художественной литературы и ее роли в общественном воспитании человека с помощью междисциплинарного подхода, а именно: на границе эстетики, литературоведения и педагогики. Обоснованна необходимость дальнейшего рассмотрения литературы как социальной педагогики.
The article deals with the socio-pedagogical nature of literature, its ability to influence the masses of society, to formulate a worldview, to cultivate feelings, to indicate the orientations and direction of development on the general social level. An attempt is made to consider literature and its role in the social education of man through an interdisciplinary approach, namely: aesthetics, literary studies, and pedagogy. The necessity of further consideration of literature as a social pedagogy is substantiated.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26536
Appears in Collections:Випуск 40 (53)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Demarov.pdf392.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.