DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 37 (61) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГришина, А. В.-
dc.contributor.authorКосцова, М. В.-
dc.date.accessioned2019-11-15T11:23:53Z-
dc.date.available2019-11-15T11:23:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГришина, А. В. Динамика мотивации обучения в вузе студентов технических специальностей / А. В. Гришина, М. В. Косцова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. – Київ, 2012. - Вип. 37 (61). – С. 274-277.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26273-
dc.description.abstractУ даній статті розглядається особливості розвитку мотивації навчання у вузі у студентів технічних спеціальностей. Наявність внутрішньої мотивації є необхідним компонентом професійної рефлексії, професійного самовизначення в цілому на етапі отримання вищої технічної освіти.ua
dc.description.abstractThis article discusses the characteristics of learning motivation in the university students of technical specialties. The presence of intrinsic motivation is a necessary component of professional reflection and professional self-determination as a whole on the stage of higher technical education.ua
dc.language.isoruua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.titleДинамика мотивации обучения в вузе студентов технических специальностейua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 37 (61)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hryshyna_Kostsova.pdf252.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.