DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 16 (9) »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26176
Title: | Комунікативна парадигма в рефлексіях навчально-освітнього процесу |
Other Titles: | Communicative paradigm in reflections of the educational process |
Authors: | Сакун, А. В. |
Keywords: | знання інновації освіта віртуалізація віртуальний освітній простір інформація knowledge innovation education virtualization virtual educational space information |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | «Видавництво «Гілея» |
Citation: | Сакун, А. В. Комунікативна парадигма в рефлексіях навчально-освітнього процесу / А. В. Сакун // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Випуск 16 (9) : гуманітарні науки. – С. 28-41. |
Abstract: | Основу фундаментальної мети світового розвитку складають інноваційна економіка і культура, які ґрунтуються на знаннях і спираються на продуктивні можливості людини до творення новацій в науково-технічній сфері. Постає завдання виявити нові комунікативні можливості учасників мисленнєвого процесу, які реалізуються в освітній діяльності. The basis of the fundamental goal of world development is an innovative economy and culture based on knowledge and based on the productive capabilities of a person to create innovations in the scientific and technical field. The task is to identify new communicative abilities of participants in the thought process that are realized in educational activities. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26176 |
Appears in Collections: | Випуск 16 (9) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.