DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 16 (9) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26176
Title: Комунікативна парадигма в рефлексіях навчально-освітнього процесу
Other Titles: Communicative paradigm in reflections of the educational process
Authors: Сакун, А. В.
Keywords: знання
інновації
освіта
віртуалізація
віртуальний освітній простір
інформація
knowledge
innovation
education
virtualization
virtual educational space
information
Issue Date: 2019
Publisher: «Видавництво «Гілея»
Citation: Сакун, А. В. Комунікативна парадигма в рефлексіях навчально-освітнього процесу / А. В. Сакун // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : «Видавництво «Гілея», 2019. – Випуск 16 (9) : гуманітарні науки. – С. 28-41.
Abstract: Основу фундаментальної мети світового розвитку складають інноваційна економіка і культура, які ґрунтуються на знаннях і спираються на продуктивні можливості людини до творення новацій в науково-технічній сфері. Постає завдання виявити нові комунікативні можливості учасників мисленнєвого процесу, які реалізуються в освітній діяльності.
The basis of the fundamental goal of world development is an innovative economy and culture based on knowledge and based on the productive capabilities of a person to create innovations in the scientific and technical field. The task is to identify new communicative abilities of participants in the thought process that are realized in educational activities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26176
Appears in Collections:Випуск 16 (9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sakun.pdf395.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.