DSpace at library NPU Dragomanova » Міждисциплінарні дослідження складних систем » Номер 15 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26088
Title: Забезпечення якостi професiйної пiдготовки майбутнього вчителя : полiтика селекцiї
Other Titles: Providing the quality of future teacher training : selection policy
Authors: Вернидуб, Роман Михайлович
Keywords: педагогiчна освiта
профорiєнтацiя
полiтика вiдбору абiтурiєнтiв
незалежне тестування
пiдготовка учителя
pedagogical education
vocational guidance
applicants' selection policy
independent testing
teacher training
Issue Date: 2019
Publisher: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Вернидуб, Роман. Забезпечення якостi професiйної пiдготовки майбутнього вчителя : полiтика селекцiї / Рома Вернидуб // Мiждисциплiнарнi дослiдження складних систем = Interdisciplinary Studies of Complex Systems : [збірник наукових праць]. - Київ : Вид-во НПУ iменi М. П. Драгоманова, 2019. - Номер 15. - C. 5-17.
Abstract: Проаналiзовано проблеми забезпечення доступу до вищої педагогiчної освiти та впливу зовнiшнього незалежного тестування на функцiонування системи профорiєнтацiйної та селекцiйної роботи педагогiчних унiверситетiв. Показано, що абсолютизацiя незалежного тестування змiнила цiлi дiяльностi школи, спостерiгається зниження рiвня загальноосвiтньої пiдготовки учнiв та зростаюча фахова дезорiєнтацiя абiтурiєнтiв. Потреба повернення закладам середньої освiти функцiй всебiчної пiдготовки молодi до самостiйного життя знаходить реалiзацiю в новацiях проекту "Нова українська школа", спрямованого на формування життєвих компетентностей школярiв. Наголошується на провiднiй ролi педагогiчних унiверситетiв в успiшному реформуваннi системи освiти та необхiдностi реалiзацiї виваженої полiтики вiдбору пiдготовлених абiтурiєнтiв з високим рiвнем здобутої середньої освiти та професiйної мотивацiї для забезпечення високої якостi пiдготовки сучасного вчителя.
The problems of access to higher pedagogical education and the in uence of external independent testing on vocational guidance and selection functional systems of teacher training universities has been analyzed. It has been shown that the orientation to independent testing has changed school activity objectives which caused a decrease in the level of general education of pupils and an increase in applicants' professional disorientation. The need to return, to the institutions of secondary education, the functions of youth preparation to independent life, is realized in the New Ukrainian School program, aimed at forming the life skills of pupils. The leading role of teacher training universities in the successful reformation of the education system and the need for speci c selection policy for applicants with a high level of secondary education and professional motivation, to ensure the high quality of modern teacher training, are emphasized.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26088
Appears in Collections:Номер 15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vernydub.pdf633.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.