Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Позитивна суб'єктно-ціннісна модель педагогічного спілкування у ВНЗ: досвід впровадження

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Черенщикова, Д. В.
dc.date.accessioned 2019-10-23T14:26:47Z
dc.date.available 2019-10-23T14:26:47Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Черенщикова, Д. В. Позитивна суб'єктно-ціннісна модель педагогічного спілкування у ВНЗ : досвід впровадження / Д. В. Черенщикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 39 (63). – С. 186-194. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26069
dc.description.abstract В статье раскрыты основные положения позитивной субъектно-ценностной модели педагогического общения, основанной на синтетической платформе субъектного подхода и базовых концептах позитивной психотерапии. Представлено описание специфики и эффективности внедрения в учебно-воспитательный процесс программы оптимизации педагогического общения в ВУЗах. ua
dc.description.abstract The substantive provisions of positive subjective-valued model of pedagogical intercourse, based on the synthetic platform of subject approach and base concepts of positive psychotherapy have been exposed in the article. Description of specific and efficiency of introduction in academies of the program of optimization of pedagogical intercourse have been presented. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.title Позитивна суб'єктно-ціннісна модель педагогічного спілкування у ВНЗ: досвід впровадження ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics