DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовстоган, В. С.-
dc.date.accessioned2019-10-17T13:51:46Z-
dc.date.available2019-10-17T13:51:46Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationТовстоган, В. С. Оцінювання та умови формування мотиваційної складової професійно-трудової компетентності в учнів допоміжної школи / В. С. Товстоган // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 372-376.ua
dc.identifier.urihttp://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26001-
dc.description.abstractВ статті аналізуються педагогічні умови формування мотиваційної складової професійно-трудового навчання учнів з психофізичними вадами розвитку на основі вивчення досвіду роботи допоміжних шкіл та результатів проведеного експерименту.ua
dc.description.abstractВ статье анализируются педагогические условия формирования мотивационной составляющей профессионально-трудового обучения в учащихся, имеющих нарушения психического и (или) физического развития путем изучения опыта работы вспомогательных школ и результатов проведенного эксперимента.ua
dc.description.abstractIn the article authors determine theoretical pre-conditions of necessity of research of kognitivnykh styles for the children of senior preschool age with heavy violations to broadcasting and ground the psikhologo-pedagogichn terms of their forming.ua
dc.language.isoukua
dc.publisherНПУ імені М. П. Драгомановаua
dc.subjectмотиваціяua
dc.subjectпроцес формуванняua
dc.subjectякісні характеристикиua
dc.subjectкомпетентністьua
dc.subjectпрофесійно-трудове навчанняua
dc.subjectрозумово відсталі учніua
dc.subjectмотивацияua
dc.subjectпроцесс формированияua
dc.subjectкачественные показателиua
dc.subjectкомпетентностьua
dc.subjectпрофессионально-трудовое обучениеua
dc.subjectучащиеся со стойким нарушением познавательной сферыua
dc.subjectmentally retarded pupilsua
dc.subjectmotivationua
dc.subjectthe levels of formationua
dc.subjectqualitative characteristicsua
dc.subjectprofessional-laborer traininqua
dc.subjectkids with low mental abilitiesua
dc.subject.classification377.121.22:376.42ua
dc.titleОцінювання та умови формування мотиваційної складової професійно-трудової компетентності в учнів допоміжної школиua
dc.typeArticleua
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tovstohan.pdf360.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.