DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25988
Title: Підходи до розуміння навчальної мотивації у сучасній психології
Authors: Кротенко, В. І.
Левадна, Г. В.
Keywords: мотив
стимул
шкільні мотиви
соціальні мотиви
інтерес
заохочення
школьный мотив
социальный мотив
интерес
поощрение
Reason
stimulus
school reasons
social reasons
interest
encouragement
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кротенко, В. І. Підходи до розуміння навчальної мотивації у сучасній психології / В. І. Кротенко, Г. В. Левадна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 334-338.
Abstract: У статті описані основні види і різновиди мотивацій у сучасній психології. Розглянуто особливості і етапи формування, а також позитивні і негативні стимули, що впливають на формування навчальної мотивації у дітей.
В статье описаны основные виды и разновидности мотиваций в современной психологии. Рассмотрены особенности и этапы формирования, а также позитивные и негативные стимулы, которые влияют на формирование учебной мотивации у детей.
In the articles described basic kinds and varieties of motivations are in modern psychology. Considered features and forming stages, and also positive and negative stimuli which influence on forming of educational motivation for children.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25988
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krotenko_Levadna.pdf394.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.