DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 18 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25968
Title: Усвоение учащимися начальной школы взаимосвязи фонематической, морфологической, синтаксической, словообразовательной компетенции и орфографических знаний, умений и навыков
Authors: Быкова, В. П.
Сартакова, Н. Б.
Keywords: дисграфія
письмо учнів початкової школи
орфограма
орфографічна навичка
дисорфография
письмо учащихся начальной школы
орфограмма
орфографический навык
disorfografiâ
letter to elementary school students
orfogramma
spelling skill
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Быкова, В. П. Усвоение учащимися начальной школы взаимосвязи фонематической, морфологической, синтаксической, словообразовательной компетенции и орфографических знаний, умений и навыков / В. П. Быкова, Н. Б. Сартакова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 18-22.
Abstract: У статті розглядається наукове розуміння психологічнї структури процес написання, процес оволодіння Правопис. Пропонований автори оригінального методологія враховує основних положень спеціальні виправлення педагогіки, психології, логопедів, на принципах і моделей були спеціальні ефекти.
В статье рассматриваются научные представления о психологической структуре процесса письма, процесса овладения орфографией. В предложенной авторами оригинальной методике учитываются фундаментальные положения специальной психологии, коррекционной педагогики, логопедии, о принципах и закономерностях коррекционно-логопедического воздействия.
This article explores the scientific understanding of the psychological structure of the process of writing, the process of mastering the spelling. The proposed authors original methodology takes into account the fundamental provisions of special remedial pedagogy, psychology, speech therapy, on principles and patterns were special effects.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25968
Appears in Collections:Випуск 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bykova Sartakova.pdfосновна стаття428.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.