DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 18 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25965
Title: Сучасний підхід до комплексного обстеження та планування корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми-дизартріками
Authors: Галущенко, В. І.
Keywords: обстеження
діагностика
корекційна робот
взаємодія фахівців
обследование
диагностика
коррекционная работа
взаимосвязь специалистов
examination
diagnosis
remedial work
the relationship experts
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Галущенко, В. І. Сучасний підхід до комплексного обстеження та планування корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми-дизартріками / В. І. Галущенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 34-36.
Abstract: У статті визначено особливості взаємодії фахівців педагогічного та лікувально-медичного профілю під час обстеження дітей з дизартрією з метою удосконалення діагностики та планування корекцій – ребілітаційної роботи з дітьми-логопатами.
В статье определены особенности взаимодействия специалистов-педагогов и специалистов лечебно-медицинского профиля при обследовании детей с дизартрией, задачи которой – усовершенствование діагностики и планирования коррекционно-реабилитационной работы с детьмилогопатами.
In the article the features of interaction between experts and educators andmedical professionals medical profile during the examination of children with dysarthria,whose mission – improving the planning and dіagnostiki correctional and rehabilitation ofchildren with lalopathy.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25965
Appears in Collections:Випуск 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Halushchenko.pdfосновна стаття432.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.