DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 18 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25963
Title: Інклюзивна освіта як психолого-педагогічна проблема
Authors: Гноєвська, О. Ю.
Keywords: інклюзивна освіта
інклюзивне навчання
діти з особливостями розвитку
навчання і виховне середовище
инклюзивное образование
инклюзивное обучение
дети с особенностями в развитии
среда обучения и воспитания
inclusion education
children with special needs
educational environment
Issue Date: 2011
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Гноєвська, О. Ю. Інклюзивна освіта як психолого-педагогічна проблема / О. Ю. Гноєвська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 40-43.
Abstract: У статті висвітлені наукові погляди на інклюзію як психолого-педагогічний феномен, що забезпечує успішне навчання дітей з особливостями розвитку в умовах загальноосвітньої школи за належної підтримки інших спеціалістів і батьків.
В статье освещены научные взгляды на инклюзию как психолого-педагогический феномен, который обеспечит успешное обучение детей с особенностями в развитии в условиях общеобразовательной школы при поддержке других специалистов и родителей.
The article covers scientific views on the inclusion as a psychological and pedagogical phenomenon ensures successful education of children with special needs in regular schools when other specialists and parents are involved.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25963
Appears in Collections:Випуск 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hnoievska.pdfосновна стаття400.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.