ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Горбунова, Л. | |
dc.contributor.author | Предборська, І. | |
dc.contributor.author | Джилл, К. | |
dc.contributor.author | Степко, М. | |
dc.contributor.author | Гомілко, О. | |
dc.contributor.author | Шевченко, О. | |
dc.contributor.author | Кочубей, Н. | |
dc.contributor.author | Корецька, А. | |
dc.contributor.author | Ляхвацька, О. | |
dc.contributor.author | Бойченко, М. | |
dc.contributor.author | Грива, О. | |
dc.contributor.author | Гриценко, М. | |
dc.contributor.author | Гриценко, Т | |
dc.contributor.author | Садикова, О. | |
dc.date.accessioned | 2013-04-06T18:57:18Z | |
dc.date.available | 2013-04-06T18:57:18Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Мультикультуралізм як теоретична та практична проблема: орієнтири для освіти. Круглий стіл в редакції журналу «Філософія освіти» / Л. Горбунова, І. Предборська, К. Джилл, М. Степко, О. Гомілко, О. Шевченко, Н. Кочубей, А. Корецька, О. Ляхвацька, М. Бойченко, О. Грива, М. Гриценко, Т. Гриценко, О. Садикова // Філософія освіти: наук. часопис. - 2009. № 1-2(8)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. - С. 184-225 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2585 | |
dc.description.abstract | Під час дискусії було розглянуто теоретико-методологічні проблеми мультикультуралізму та питання реалізації мультикультурних політич них проектів, що формують глобальний контекст для розробки сучасних освітніх стратегій. Особливу увагу було приділено аналізу досвіду американської системи мультикультурної освіти, українських особливостей міжкультурних стосунків, складностям різноманітних європейських політичних практик, а також пошуку філософських засад осмислення виникаючих практичних проблем мультикультурного розвитку. | ru_RU |
dc.description.abstract | The theoretical and methodological problems of multiculturalism, the realization of multicultural political projects which generate the global context for making of the contemporary educational strategies were examined during discussion. The participants of the round table have paid special attention to analysis of experience of American multicultural education's system, Ukrainian peculiarities of cross-cultural relations, complexities, and diversities of European political practices. The search of philosophical bases for comprehension of arising practical problems of the multicultural development was a subject of debate as well. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | мультикультуралізм | ru_RU |
dc.subject | американська система мультикультурної освіти | ru_RU |
dc.subject | multiculturalism | ru_RU |
dc.subject | American multicultural education's system | ru_RU |
dc.title | Мультикультуралізм як теоретична та практична проблема: орієнтири для освіти. Круглий стіл в редакції журналу «Філософія освіти» | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |