DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25837
Title: Особливості аналізу фразеологізмів за семантичними ознаками при виконанні завдань констатувального експерименту мододшими школярами з ТПМ
Authors: Махукова, Т. В.
Keywords: рівні успішності виконання завдань
ефективність педагогічної допомоги
дії порівняння
узагальнення
диференціації
уровни успешности выполнения заданий
эффективность педагогической помощи
действия сравнения
обобщения
дифференциации
levels of successfulness solution of tasks
the effectiveness of pedagogical help
the actions of comparison
generalization
differentiation
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Махукова, Т. В. Особливості аналізу фразеологізмів за семантичними ознаками при виконанні завдань констатувального експерименту мододшими школярами з ТПМ / Т. В. Махукова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 160-169.
Abstract: В статті здійснюється порівняльний аналіз дій порівняння за семантичними ознаками, узагальнення, диференціації загальновживаних слів та фразеологізмів при виконанні завдань констатувального експерименту молодшими школярами загальноосвітньої та спеціальної мовленнєвої школи.
В статье осуществляется сравнительный анализ действий сравнения по семантическим признакам, обобщения, дифференциации общеупотребительных слов и фразеологизмов при выполнении заданий констатирующего эксперимента младшими школьниками общеобразовательной и специальной речевой школ.
The article made a comparative analysis of the actions of junior school children with speech disorders and without them, who carry out tests by comparing words and idioms in reference to semantic features; carry out their generalization and differentiation in the process of stating the experiment.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25837
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Makhukova.pdf585.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.