DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 17 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25828
Title: Образотворча діяльність як засіб формування соціального досвіду дошкільників з порушенням інтелекту
Authors: Кузнецова, Т. Г.
Keywords: Соціальний досвід
образотворча діяльність
сюжетне малювання
розумово відсталі дошкільники
Социальный опыт
изобразительная деятельность
сюжетное рисование
умственно отсталые дошкольники
social experience
painting activity
subject drawing
handicapped children
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кузнецова, Т. Г. Образотворча діяльність як засіб формування соціального досвіду дошкільників з порушенням інтелекту / Т. Г. Кузнецова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 17. - С. 123-127.
Abstract: В статті представлені результати експериментального дослідження особливостей образотворчої діяльності розумово відсталих дошкільників. Показана залежність змісту малюнків від рівня сформованості соціального досвіду дітей. Визначені умови, які сприяють розвитку соціального досвіду розумово відсталих дітей.
В статье представлены результаты экспериментального исследования особенностей изобразительной деятельности умственно отсталых дошкольников. Показана зависимость содержания рисунков от уровня сформированности социального опыта детей. Определены условия, которые способствуют развитию социального опыта умственно отсталых дошкольников.
This article contains the results of experimental research of peculiarities of painting activity of handicapped children of pre-school age. The dependence of the content of subject drawing on the level of how the social experience of children is formed is outlined. Conditions contributing to advancement of quality of subject content of pictures of pre-school children having low level of intellect by means of formation and broading of their social experience are defined.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25828
Appears in Collections:Випуск 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuznetsova.pdf433.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.