DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 18. Економіка і право » Випуск 26 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25711
Title: Теоретико-правові засади легітимації надання освітніх послуг в Україні
Authors: Мазур, В. В.
Keywords: легітимація
ліцензування
акредитація
освітні послуги
господарсько-правове регулювання
легитимация
лицензирование
аккредитация
образовательные услуги
хозяйственно-правовое регулирование
legitimation
licensing
accreditation
education services
economic and legal regulation
Issue Date: 2014
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Мазур, В. В. Теоретико-правові засади легітимації надання освітніх послуг в Україні / В. В. Мазур // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : збірник наукових праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 210-213.
Abstract: Стаття присвячена аналізу господарсько-правового регулювання легітимації надання освітніх послуг і на цій основі розробці пропозицій по вдосконаленню діючого законодавства, що регулює питання ліцензування та акредитації освітніх послуг.
Статья посвящена анализу хозяйственно-правового регулирования легитимации предоставления образовательных услуг и на этой основе разработке предложений по совершенствованию действующего законодательства регулирующего вопросы лицензирования и аккредитации образовательных услуг.
The article is devoted to analyze economic and legal regulation of legitimation of providing the education services and on this base develop the proposals to improve current legislation which regulates licensing and accreditation of educational services.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25711
Appears in Collections:Випуск 26

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mazur.pdf269.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.