Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Страшинська, Л. В.
dc.contributor.author Самонова, Т. Б.
dc.date.accessioned 2019-09-27T12:38:17Z
dc.date.available 2019-09-27T12:38:17Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Страшинська, Л. В. Аналіз функцій маркетингу на туристичних підприємствах / Л. В. Страшинська, Т. Б. Самонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : збірник наукових праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 46-56. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25663
dc.description.abstract В статті розглянуто теоретико-методологічні підходи щодо сутності функцій маркетингу, проаналізовано класифікацію функцій маркетингу на туристичних підприємствах та окреслено напрями їх ефективного використання. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены теоретико-методологические подходы сущности функций маркетинга, проанализирована классификация функций маркетинга на туристических предприятиях и намечены направления их эффективного использования. ua
dc.description.abstract The article describes the theoretical and methodological approaches essence of marketing functions, analyzed the classification functions of marketing in tourism enterprises and destinations planned to use them effectively. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject функції маркетингу ua
dc.subject туристичне підприємство ua
dc.subject види туристичних продуктів ua
dc.subject просування туристичного продукту ua
dc.subject комплекс маркетингових комунікацій ua
dc.subject мотивація споживачів ua
dc.subject контроль результатів ua
dc.subject функции маркетинга ua
dc.subject туристическое предприятие ua
dc.subject виды туристических продуктов ua
dc.subject продвижение туристического продукта ua
dc.subject комплекс маркетинговых коммуникаций ua
dc.subject мотивация потребителей ua
dc.subject контроль результатов ua
dc.subject marketing functions ua
dc.subject tourism enterprises ua
dc.subject types of tourism products ua
dc.subject the promotion of the tourism product ua
dc.subject the complex marketing communications ua
dc.subject consumer motivation ua
dc.subject control of the results ua
dc.subject.classification 338.48 ua
dc.title Аналіз функцій маркетингу на туристичних підприємствах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу