DSpace at library NPU Dragomanova » Освітній дискурс » Випуск 15 (7-8) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25609
Title: Вивчення української мови молодшими школярами в умовах багатомовності
Other Titles: Studying Ukrainian in primary school in multilingualism
Authors: Трунова, Валентина Андріївна
Keywords: нормативна вимова
білінгвізм
мовленнєві ситуації
структура мовленнєвої ситуації
види мовленнєвих ситуацій
умови ефективності застосування мовленнєвих ситуацій
normative pronunciation
bilingualism
speech situations
structure of the speech situation
types of speech situations
conditions for the effectiveness of the use of speech situations
Issue Date: 2019
Publisher: Видавництво «Гілея»
Citation: Трунова, В. А. Вивчення української мови молодшими школярами в умовах багатомовностії / В. А. Трунова // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : Видавництво «Гілея», 2019. – Вип. 15 (7-8) : гуманітарні науки. – С. 105-116.
Abstract: В статті розглянуто складові мовленнєвої ситуації, умови засвоєння лексики для умілого її використання у процесі індивідуальної та колективної діяльності в умовах багатомовності.
The article considers the components of the speech situation, the conditions for mastering vocabulary for its skilful use in the process of individual and collective activity in the conditions of multilingualism.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25609
Appears in Collections:Випуск 15 (7-8)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Trunova.pdf435.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.